Zoo Mamba, Ibiza
Bent
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 18:07 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Zoo Mamba, Ibiza Zoo Mamba is een non-profit Zoo, die ervoor wil zorgen dat de Dieren niet uitsterven. Deze Zoo is volledig afhankelijk van Subsidies en Donaties. Deze Zoo is ook lid van de ZTOA.
De Ingang
Kroonduiven-Verblijf
Stokstaartjes-Verblijf
Hope You Like It!
Bericht Zoo Mamba, Ibiza Zoo Mamba is een non-profit Zoo, die ervoor wil zorgen dat de Dieren niet uitsterven. Deze Zoo is volledig afhankelijk van Subsidies en Donaties. Deze Zoo is ook lid van de ZTOA.
De Ingang
Kroonduiven-Verblijf
Stokstaartjes-Verblijf
Hope You Like It!
Bericht getypt door - Bent Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 18:07
tigerman
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 18:14 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Heel mooi gemaakt, maar welke rotsen zijn dat? En volgens mij zou ietsje meer planten ook mooier zijn...
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Heel mooi gemaakt, maar welke rotsen zijn dat? En volgens mij zou ietsje meer planten ook mooier zijn... Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 18:14
Bent
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 18:23 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Het zijn de rotsen van SZE, gereskint door mij. Ik was vergeten te vertellen dat het nog niet voor bezoekers is. Daarom is de foliage rond om de dierentuin er nog niet. Of bedoel je in de hokken?
Bericht Het zijn de rotsen van SZE, gereskint door mij. Ik was vergeten te vertellen dat het nog niet voor bezoekers is. Daarom is de foliage rond om de dierentuin er nog niet. Of bedoel je in de hokken? Bericht getypt door - Bent Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 18:23
ZooZa
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 18:24 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
ik vind het erg origineel gewoon alles is mooi
Bericht ik vind het erg origineel gewoon alles is mooiBericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 18:24
tigerman
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 18:25 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Ik bedoelde in de hokken, ik vond ze nogal kaal..
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Ik bedoelde in de hokken, ik vond ze nogal kaal.. Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 18:25
qwikkie
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 19:15 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
Ik zou zelf voor stokstaarten een kreupelhout ondergrond nemen Dat maakt het al wat meer kleur hebben. En hoe vaak zie je nu stokstaarten op gras? :P Verder een leuk begin van wat een mooie zoo gaat worden ^^ Ik kan natuurlijk nog niet veel zeggen
Noem mij maar gewoon Tom ;) Mijn showroom topic Mijn zoofoto topic
Bericht Ik zou zelf voor stokstaarten een kreupelhout ondergrond nemen Dat maakt het al wat meer kleur hebben. En hoe vaak zie je nu stokstaarten op gras? :P Verder een leuk begin van wat een mooie zoo gaat worden ^^ Ik kan natuurlijk nog niet veel zeggen
Bericht getypt door - qwikkie Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 19:15
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 21 Dec 2010, 20:46 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke echte lucht ten eerste, dat viel me al op bij de eerste screen!! Daarna ook hele mooie dierentuin met leuke dieren alleen zou ik wel een dak gebruiken bij de kroonduiven, dat staat echter. Maar ik zou de dieren ook wel eens willen zien, dus zet die eens op de foto.Groetjes van laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Leuke echte lucht ten eerste, dat viel me al op bij de eerste screen!! Daarna ook hele mooie dierentuin met leuke dieren alleen zou ik wel een dak gebruiken bij de kroonduiven, dat staat echter. Maar ik zou de dieren ook wel eens willen zien, dus zet die eens op de foto.Groetjes van laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 21 Dec 2010 om 20:46
ZooZa
Datum: Woensdag, 22 Dec 2010, 07:47 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
maak een overzicht of laat een kaart zien dat is iets fijner Added (22 Dec 2010, 07:47) --------------------------------------------- op de 2de foto van de stokstaartjes staat er een berg in het verblijf wat is dat
Bericht maak een overzicht of laat een kaart zien dat is iets fijner Added (22 Dec 2010, 07:47) --------------------------------------------- op de 2de foto van de stokstaartjes staat er een berg in het verblijf wat is dat
Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 22 Dec 2010 om 07:47
catfreako
Datum: Woensdag, 22 Dec 2010, 09:10 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
dat is een termietenheuvel ZooZa, ik vind het erg leuk alleen zou ik op de violere wel een dak doen.
Bericht dat is een termietenheuvel ZooZa, ik vind het erg leuk alleen zou ik op de violere wel een dak doen. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 22 Dec 2010 om 09:10
Bent
Datum: Woensdag, 22 Dec 2010, 10:58 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Kroonduiven zijn grondvogels dus vandaar dat er geen dak op zit. En je kunt de dieren wel zien hoor.
Bericht Kroonduiven zijn grondvogels dus vandaar dat er geen dak op zit. En je kunt de dieren wel zien hoor. Bericht getypt door - Bent Toegevoegd op 22 Dec 2010 om 10:58