Datum: Donderdag, 30 Dec 2010, 11:39 | Bericht # 11
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind de zoo erg mooi, de hallen zijn leuk maar het stokstaartjes verblijf is echt het mooiste!! klasse voor iemand die nog niet zo lang op het forum zit!!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
GROTE VERBOUWING! Omdat ik over het gebouw nog niet helemaal tevreden ben, komt er een verbouwing! De struisvogels zijn al uit het gebouw, en misschien ook de alpensneeuwhoenen verhuizen! De stokstaartjes en de bongo's blijven voorlopig, al is het bongoverblijf wel wat veranderd. Waarschijnlijk word het omgebouwd tot een aquarium! Hier zijn alvast een paar foto's waarop je de veranderingen kan zien: Dit is het tijdelijke (of voor een langere periode als jullie het mooi vinden XD) struisvogelverblijf. En de mannelijke struisvogel: Op deze overzichtsfoto kan je zien dat je de bongo's nu buiten kan bekijken. Hier nog een overzicht van het nieuwe gedeelte wat morgen behandeld gaat worden! En eindelijk een plattegrond (het gele pijltje staat op het nieuwe struisvogelverblijf):
Ik hoop op veel reacties en tot de volgende update!
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
0
Verzorger
Heeij allemaal, Ik weet dat ik gisteren of vandaag een update heb beloofd, maar dat gaat helaas niet lukken... Gisteren lag bij mij het internet eruit. Vandaag gaat het heel misschien toch lukken, maar dat zit er niet in .
Jortje
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooi struisvogelverblijf, lekker groot voor de grote vogels en mooi dat grasland!!!!! En de vorm van het verblijf vind ik ook hartstikke leuk, weer eens wat anders dan alleen vierkant. Ook de binnenverblijven zijn leuk gedaan. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Verzorger
Nu toch de update, Ik dacht dat ik vandaag naar mijn oma zou gaan, maar dat gaat gelukkig niet door! We beginnen bij de uitgang van het gebouw en we zien een verblijf. Dat van de dingiso's! Dna kom je bij een gebouw uit. Je kan in het gebouw twee verblijven zien, de eerste is een verblijf waar je de dieren (als het nodig is) van elkaar kan scheiden. Dit is het bijna 2x zo grote hoofdverblijf van de reuzenbladstaartgekko's: Dan kom je bij een uitkijkpunt van een ander verblijf: Het verblijf is voor de capibara's: Als laatst had ik een verblijf gemaakt, maar ik weet alleen nog niet wat er in komt:
See you the next update!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie verblijven alleen vind ik die grote steen in het verblijf niet zo mooi, de verder rest wel want veel groen in het verblijf en mooie dieren. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
erg mooi gemaakt, realistisch (zoals meestal) en leuk beplant. vooral het verblijf van de gekko's. alleen mis ik nog wat beplanting in het verblijf van de dingiso's.