Datum: Donderdag, 23 Jun 2011, 15:35 | Bericht # 162
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Zoals altijd weer prachtig. Nu genoeg beplanting bij de jaguars gedaan, toppie. Ook het verblijf van de zonberen is heel goed beplant, en ook heel mooi.
Datum: Donderdag, 30 Jun 2011, 11:05 | Bericht # 165
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb zojuist je foto's gezien! ik vind je verblijven over mooi je weet echt wat je moet doen, ik vond je zoo met je vele rotsen echt geweldig, ik gebruik ze namelijk ook veel! en je laatse zoo vind ik echt geslaagd mooie binnenverblijven, jij hebt me ook iets bijgeleerd over de nijlpaarden dat ze 's avonds grazen en niet overdag! ik kijk zo uit naar je nieuwe update!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
als dat de rotsmuren van raymondhoek is , kan je die hier vinden bij de exclusive downloads! er zijn ook nog gewone rotsen van snowleo die kan je eigenlijk op je hekken zetten, niet letterlijk erop! die kan je vinden op ztabc
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er echt prachig uit. Je beplant goed. De rotsachtergrond is goed en je maakt goed gebruik van de downloads. Ik kan nog maar 1 ding zeggen . Ga zo door . Niels
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 13 Prijzenkast:
0
Stagiaire
cool hoe maken jullie dat toch ik wil da ook altijd make maar ik heb nog geen binnen dierentuin muren en ik vind basis muren zo lelijk maar echt heel mooi gemaakt hoor groetjes kizzy