Dierenpark Albufeira
{Kevin}
Datum: Zondag, 12 Jun 2011, 12:56 | Bericht # 141
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Verzorger
Sorry, maar de link werkt op een of andere manier niet bij mij.. En ik ben vergeten de direct link te geven, dus hier heb je de foto direct. (In de spoiler staat de foto.)
Bericht Sorry, maar de link werkt op een of andere manier niet bij mij.. En ik ben vergeten de direct link te geven, dus hier heb je de foto direct. (In de spoiler staat de foto.) Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 12 Jun 2011 om 12:56
Jorrit
Datum: Zondag, 12 Jun 2011, 21:41 | Bericht # 142
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
Dankjewel Diertjee Added (12 Jun 2011, 21:41) --------------------------------------------- Mijn park is trouwens vastgelopen, en de game is gecrasht. Daarbij is mijn zoo verwijderd. Aangezien ik zaterdag in de apenheul ben geweest heb ik weer veel ideeën voor een nieuw park. dit nieuwe park staat in het teken van ietwat meer bijzondere diersoorten. Dieren die er sowieso inkomen zijn doodshoofdapen, ringstaartmaki's, rode vari's, poedoe's, miereneters, manenwolven en nog een paar bijzondere diersoorten
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht Dankjewel Diertjee Added (12 Jun 2011, 21:41) --------------------------------------------- Mijn park is trouwens vastgelopen, en de game is gecrasht. Daarbij is mijn zoo verwijderd. Aangezien ik zaterdag in de apenheul ben geweest heb ik weer veel ideeën voor een nieuw park. dit nieuwe park staat in het teken van ietwat meer bijzondere diersoorten. Dieren die er sowieso inkomen zijn doodshoofdapen, ringstaartmaki's, rode vari's, poedoe's, miereneters, manenwolven en nog een paar bijzondere diersoorten
Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 12 Jun 2011 om 21:41
IK
Datum: Maandag, 13 Jun 2011, 17:04 | Bericht # 143
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Jammer... Ik hoop dt je snel weer kan spelen, en dat alles nog mooier wordt.
Bericht Jammer... Ik hoop dt je snel weer kan spelen, en dat alles nog mooier wordt. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 13 Jun 2011 om 17:04
mynameis
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 20:00 | Bericht # 144
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooi gebouw, maar hoe maak je die houten gebouwtes??????????????????
Bericht mooi gebouw, maar hoe maak je die houten gebouwtes?????????????????? Bericht getypt door - mynameis Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 20:00
Jorrit
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 20:18 | Bericht # 145
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
@ mynameis , Met een download van zeta-designs, dit hoort eigenlijk niet hier, maar in het waar kan ik de...download vinden topic
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel Ingame photographer
Bericht @ mynameis , Met een download van zeta-designs, dit hoort eigenlijk niet hier, maar in het waar kan ik de...download vinden topic Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 20:18
mynameis
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 12:20 | Bericht # 146
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
oh, sorry zal ik de volgen de keer wel doen
Bericht oh, sorry zal ik de volgen de keer wel doen Bericht getypt door - mynameis Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 12:20
qlabru
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 12:24 | Bericht # 147
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Gaaf Riviergebouw, echt heel leuk ook leuke vissen ik heb al weer zin in de volgende update
groetjes Quinten
Bericht Gaaf Riviergebouw, echt heel leuk ook leuke vissen ik heb al weer zin in de volgende update Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 12:24
Jorrit
Datum: Zaterdag, 18 Jun 2011, 14:45 | Bericht # 148
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Verzorger
@ qlabru , Dankjewel Nieuwe Teaser voor jullie!
Bericht veranderd door: Jortje - Zaterdag, 18 Jun 2011, 14:46
Bericht @ qlabru , Dankjewel Nieuwe Teaser voor jullie! Bericht getypt door - Jorrit Toegevoegd op 18 Jun 2011 om 14:45
IK
Datum: Zaterdag, 18 Jun 2011, 15:59 | Bericht # 149
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Mooie foto, Dit belooft veel beplanting. Ik ben benieuwd.
Bericht Mooie foto, Dit belooft veel beplanting. Ik ben benieuwd. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 18 Jun 2011 om 15:59
mynameis
Datum: Zaterdag, 18 Jun 2011, 17:35 | Bericht # 150
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wow, dat is echt een heel mooi plaatje! Dit belooft echt wat moois te worden met mooie dieren en lekkere dichte beplanting! Ik hou daar altijd van!
Bericht Wow, dat is echt een heel mooi plaatje! Dit belooft echt wat moois te worden met mooie dieren en lekkere dichte beplanting! Ik hou daar altijd van! Bericht getypt door - mynameis Toegevoegd op 18 Jun 2011 om 17:35