ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ robje, Voorlopig is het park gesloten voor bezoekers
Added (29 Mei 2011, 10:24) --------------------------------------------- Effe 2 ontewerpen voor mijn Zuid Amerika deel, Deze heb ik gemaakt en is voor zuidelijke poedoes:
Het is maar een probeersel van mij in de hoop dat jullie het leuk vinden .
Deze heeft mijn architect (diertjee) gemaakt voor reuzenmiereneters, heel erg bedankt hiervoor .
Waarschijnlijk vanmiddag een update! Jortje
Added (29 Mei 2011, 12:38) --------------------------------------------- Dit is de update van hoe de zoo er nu uitziet, ik ga er niet zoveel bij vertellen omdat het wel duidelijk is volgens mij .
ik hoop dat jullie het leuk vonden, Jortje
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Zondag, 29 Mei 2011, 10:25
Ziet er heel gaaf uit Jortje ! De verblijven zien er heel natuurlijk uit! Je hebt trouwens een hele grote groep Saiga's! Bij mij wilden ze niet paren...
0
Verzorger
@ thomvonder, Thanks, bij mij zijn de saiga's net konijnen. Op de foto staan er 10, ik heb er inmiddels al weer 15 Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
hele mooie update, ik vind de miereneters wel leuk want die zie je niet vaak in update's van ztao zoo's verder vind ik de verblijven mooi groen aangelegd, ik zie geen krietiek eigenlijk
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie verblijven met leuke vormen en leuk uitkijken!"!!!! En die miereneters zijn leuke dieren,je hebt ze leuk op de foto gezet!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 16:53 | Bericht # 128
0
Verzorger
@ Laraatje2008, heel erg bedankt voor je leuke reactie
@ Diertjee, XD, er komt trouwens wel een V2 miereneter verblijf. op tesara is er net een hele coole Jaguar reskin uitgekomen, en die wilde ik zo graag uitproberen Ik ben trouwens ook aan het ontwerpen geslagen, Je hebt me aangestoken . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Maandag, 30 Mei 2011, 16:53
Datum: Maandag, 30 Mei 2011, 20:25 | Bericht # 129
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Heel erg mooi. Leuk dat je overal die letters gebruikt. Je verblijven zijn ook goed beplant. Er kan nog een klein beetje beplanting buiten de verblijven, maar dat is een klein puntje. Verder hou ik echt van je bouwstijl.
Datum: Dinsdag, 31 Mei 2011, 21:43 | Bericht # 130
0
Verzorger
@ IK, hier word uiteraard aan gewerkt, in ieder geval bedankt voor je reactie
Added (31 Mei 2011, 21:43) --------------------------------------------- Nieuw ontwerp van mijn fantastische architect Diertjee xD, De Amerikaanse prarie: Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Woensdag, 01 Jun 2011, 16:16