ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Het ziet er geweldig uit, leuke vormen en ook leuk die kleine terra´s!!! Dat maakt het juist echter. Ga zo door en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 18:05 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ Laraatje2008, Heel erg bedankt
De plannen zijn gewijzigd, door een probleempje met de show moest ik de hele show+groot deel van het reptielenhuis slopen . Maar vol goede moed ging ik verder en al gauw creeërde onze architect een verblijf. Deze dieren zijn zeldzaam in het wild en in dierentuinen. Hier een paar foto's van:
Boreal wonders
Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 18:07 | Bericht # 113
1
Verzorger
Wow, dat ziet er echt heel goed uit. Ik krijg echt zin om weer eens een non-sea life park te maken. xD (Waarschijnlijk wordt mijn 2de ZTAO zoo een normale zoo. ;D)
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 19:09 | Bericht # 114
0
Verzorger
2e verblijf voor vandaag,
Pampa magic
We hebben helaas maar 1 mannetje... We zoeken nog voor een vrouwtje. Jullie kunnen in ieder geval het mannetje een naam geven. De origineelste naam wint!
Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 20:47 | Bericht # 117
0
Verzorger
@ thomvonder, Heel erg bedankt, dit spoort me echt aan om door te gaan! @ Diertjee, Leuke namen!
Er is trouwens geweldig nieuws! Van caspar1995 hebben wij een v manenwolf te leen! Wij zijn hem hier erg dankbaar voor (de lichtste is het vrouwtje) Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 20:53 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
heel erg cool gedaan, echt mij complimenten. aleen één puntje: Manenwolven leven meer op de savannes van Zuid-Amerika.... het ziet er namelijk uit als een bos. maar goed, verder is dit meer een gouden plak waard. ga a.u.b zo door!
p.s: de naam, Monster. (het is namelijk net mijn speelse kat(foto 3))
----Edit----- jij poste net de foto van het vrouwtje toen ik aan het typen was
Bericht veranderd door: catfreako - Vrijdag, 27 Mei 2011, 20:55
Datum: Vrijdag, 27 Mei 2011, 20:58 | Bericht # 119
0
Verzorger
@ catfreako, Ik weet dat manenwolven op de savannes van ZA leven, maar ik wilde niet afwijken van het thema van mijn zoo En zolang ze tevreden zijn ga ik het niet veranderen . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel