Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 14:54 | Bericht # 132
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Aangezien mijn architect op vakantie is moet ik het zelf doen, Dit is het ontwerp van het riviergebouw:
Het bied een thuis aan verschillende soorten vissen in Azië, zuid Amerika en Australië: .Zoetwatermaanvis .Schuttervis .Ayamura regenboogvis .Mekong reuzenmeerval (deze zoek ik nog) .Pauwoog zoetwaterrog .Green terror Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 17:19 | Bericht # 134
0
Verzorger
@ IK, Ik heb het nog niet gebouwd, maar de bedoeling is dat je het aquarium via deruiten kunt zien Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Donderdag, 02 Jun 2011, 17:20
Datum: Vrijdag, 03 Jun 2011, 14:54 | Bericht # 137
0
Verzorger
Teaser Jortje
ps, niet te verwarren met Oceanië (Australië), het is de naam van het rivier/zeedeel
Added (03 Jun 2011, 14:54) --------------------------------------------- Het doel van oceania is om de bezoeker steeds verder in de wonderlijke onderwaterwereld te brengen. Er zijn een paar themagebieden: -Tropic Rivers -North Sea -Coral Mystics -Giant Dropoff Hier de zoetwaterupdate, Tropic rivers! Dit is het eerste bassin van het hele gebouw, en bied een thuis aan schuttervissen. We draaien de andere kant op. We zien een veel donkerder en tropischer gedeelte met een groot zoetwaterbassin. In het zoetwaterbassin zitten 3 soorten dieren, De pauwoog zoetwaterrog. Ayamaru regenboogvis. En green terror's.
De volgende keer komt het Noordzeegedeelte aan bod! Nu eerst een plattegrond: Jortje
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jortje - Vrijdag, 03 Jun 2011, 00:03
Datum: Zaterdag, 04 Jun 2011, 11:22 | Bericht # 139
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik heb hier op ZTN al op gereageerd maarja, Heel mooi en heel leuk beplant. Ook leuk dat je die letters gebruikt. Ik zou graag een keer door je zoo wandelen.