ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Het ziet er leuk uit, je hebt het erg realistisch gebouwd . Ik heb alleen een minpuntje: Ik vind et stekelvarkenverblijf uitzichtpunt, net iets te hoog om echt van de dieren te kunnen genieten. Voor de rest: echt super gedaan! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
erg mooi hoor! je maakt goed gebruik van planten en de dieren zijn ook leuk. ook het varanen verblijf is erg mooi met al die planten. ik zie uit naar de volgende update als ik die poster zie die is namelijk erg mooi en creatief gemaakt. ga zo door.
Datum: Woensdag, 04 Mei 2011, 21:40 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (jamal)
En dit is weer zo´n zinloos bericht. Lees AUB eerst de forumregels bovenaan de pagina Jamal. Doe het maar, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Mooie update! De gebouwen zien er super mooi uit, net alsof het een super oud gebouw is dat gerenoveerd wordt. Knap hoe je dat kan maken!
De verblijven zijn goed beplant en de dieren hebben het er naar hun zin zie ik. Misschien een tip voor de volgende keer om je smiley's uit te zetten, terwijl je foto's maakt.