Dordrecht Zoo
xXReFLeXx
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 11:18 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
update verder in dit topic
Bericht veranderd door: xXReFLeXx - Woensdag, 20 Jul 2011, 20:49
Bericht update verder in dit topic Bericht getypt door - xXReFLeXx Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 11:18
IK
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 13:17 | Bericht # 42
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Leuk! Mooi veel beplanting overal. Ook leuk dat je verhoogde paden gebruikt, doen niet heel veel mensen. Ga zo door! Vernon
Bericht Leuk! Mooi veel beplanting overal. Ook leuk dat je verhoogde paden gebruikt, doen niet heel veel mensen. Ga zo door! Vernon Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 13:17
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 15:55 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, inderdaad leuk die verhoogde padden maar ook veel groen in en rondom de verblijven!!! En leuke dieren, mooie manier van bouwen met die voliere!!! Ga zo door en groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ja, inderdaad leuk die verhoogde padden maar ook veel groen in en rondom de verblijven!!! En leuke dieren, mooie manier van bouwen met die voliere!!! Ga zo door en groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 15:55
mynameis
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 16:45 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Heel leuk gemaakt! Met lekker hoge beplanting en ook leuke klimrekken voor de apen. Alleen zou je misschien iets meer wat lagere beplanting doen.
Bericht Heel leuk gemaakt! Met lekker hoge beplanting en ook leuke klimrekken voor de apen. Alleen zou je misschien iets meer wat lagere beplanting doen. Bericht getypt door - mynameis Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 16:45
qlabru
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 17:26 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Leuke zoo, met die welkomstborden en ook goed beplante hokken. Verder zou je misschien nog wat meer beplanting langs de paden kunnen doen.
groetjes Quinten
Bericht Leuke zoo, met die welkomstborden en ook goed beplante hokken. Verder zou je misschien nog wat meer beplanting langs de paden kunnen doen. Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 17:26
xXReFLeXx
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 21:14 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ik , @laraatje2008 , @mynameis bedankt voor de reacties. @qlabru De dierentuin is nog niet af daarom is er op sommige plaatsen nog geen beplanting buiten de verblijven.
Bericht @ik , @laraatje2008 , @mynameis bedankt voor de reacties. @qlabru De dierentuin is nog niet af daarom is er op sommige plaatsen nog geen beplanting buiten de verblijven. Bericht getypt door - xXReFLeXx Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 21:14
qlabru
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 17:51 | Bericht # 47
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Bedankt, nu snap ik het!
groetjes Quinten
Bericht Bedankt, nu snap ik het! Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 17:51
ZooZa
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 19:47 | Bericht # 48
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Curator
echt heel erg leuk leuk die verbouwing i love azie ook goed veel beplanting de dieren boffen dat ze daar zo in luxe leven ook de apen met hun bruggetjes ik kijk uit naar de volgende update
Bericht echt heel erg leuk leuk die verbouwing i love azie ook goed veel beplanting de dieren boffen dat ze daar zo in luxe leven ook de apen met hun bruggetjes ik kijk uit naar de volgende update Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 19:47
oeriii
Datum: Zaterdag, 25 Jun 2011, 11:47 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooie hokken, Realistisch gemaakt. De dieren zitten met veel beplanting kunnen ze zich verschuilen.
Bericht Mooie hokken, Realistisch gemaakt. De dieren zitten met veel beplanting kunnen ze zich verschuilen. Bericht getypt door - oeriii Toegevoegd op 25 Jun 2011 om 11:47
xXReFLeXx
Datum: Woensdag, 20 Jul 2011, 20:52 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
PC CRASH Mijn pc is een tijdje geleden gecrasht dit zorgde ervoor dat ik weinig tot niet reageerde en dat ik opnieuw moet gaan bouwen. ik ga nu eerst 4 weken op vakantie waardoor ik geen update kan plaatsen maar ik wel actief kan blijven op het forum. xXReFleXx
Bericht veranderd door: xXReFLeXx - Donderdag, 21 Jul 2011, 18:22
Bericht PC CRASH Mijn pc is een tijdje geleden gecrasht dit zorgde ervoor dat ik weinig tot niet reageerde en dat ik opnieuw moet gaan bouwen. ik ga nu eerst 4 weken op vakantie waardoor ik geen update kan plaatsen maar ik wel actief kan blijven op het forum. xXReFleXx Bericht getypt door - xXReFLeXx Toegevoegd op 20 Jul 2011 om 20:52