Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 15:52 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Welkom,
hallo mensjes dit is het topic van Dierenpark Antwerpen (DA) van mij Simone (Red-Devil)! Tot nu toe hebben we nog maar 1 ster maar daar komt snel verandering in ook hebben nu alleen maar flamingo's die Saartje, Laila, Anke en het mannetje Brammie heten!!
Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 16:58 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin, het leek van bovenaf zo klein de verblijven maar ik hoop dat het in het echie veel groter!!! Maar ze zien er groen uit en de dieren zijn tevreden. Heerlijk groene verblijven en ga zo door. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 18:12 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Ik vind het leuk gedaan dat je er ook echt een moerasverblijf van maakt, zonder al te veel moerasplanten te gebruiken. Echt heel goed gedaan, ik kijk uit naar meer. Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.
Datum: Donderdag, 03 Feb 2011, 21:17 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (joepie)
best mooi! komt er nog een volgende update
Joepie, net zoals bij het volgende, hij-zij heeft net een update gedaan. Dus, doe eens rustig aan en zeg wat je mooi vindt zoals de beplanting of de dieren of het geheel. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ Joepie: Maakt nioets uit hoor en dat komt er zeker kijk maar mee!!!
Na langs wachten was Anke de Falmingo eindelijk zwanger na vele weken legte zij haar Ei in een mooi plukje gras
we zouden ook nog een nieuw verblijf bouwen voor nieuwe dieren namelijk de Stekelvarkens!!!!
En we waren nog niet klaar met de beplanting en daar kwam het kleintje uit dur Ei, et is een meisje en ze zoeken nog een naam voor haar!!!!! (zet maar gewoon in topic) Jammer genoeg stierf de tant van (naamloos) 2 dagen later van ouderdom.
Gelukkig groeide de planten goed en zag het er na enkele weken als een echt verblijf uit!
Hier zit al een gelukig stekelvarken
Het overzicht van het gehele verblijf
Hallo mensen!! PB me!!
Bericht veranderd door: Red-Devil - Vrijdag, 04 Feb 2011, 18:05
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Ik vind dat je opnieuw een heel mooi verblijf hebt neergezet. Je bouwstijl bevalt me wel, de beplanting past perfect bij elkaar. Het enige minpuntje vind ik dat alle verblijven dicht op het pad zitten, dus probeer ook wat meer beplanting buiten de verblijven te zetten Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.