ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik vind het echt heel mooi geworden, vooral het reuzenschildpaddenverblijf vind ik erg mooi gelukt . Ik hoop dat het mangrovegebied snel klaar is, ik kijk er echt naar uit. Jortje Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
@dierentuiner 1ste reactie, over rotsmuren klopt, maar ik kon niet veel andere goeie muren er bij bedenken, ik zal er op letten. de tunnelboom vond ik uiteindelijk ook niet mooi, dus die is al weg het stokstaartjes verblijf, heefd te veel planten, maar in de lucht lijkt dat veel minder, en dan klopt het nog wel, maar ik ga dat niet veranderen, simpelweg, omdat ik daar geen zin in heb ja, misschien verander ik dat dak nog wel het verblijf van de beren, is wat klein, maar wel redelijk reël omdat je nooit grote verblijven ziet in dierentuinen. hoe bedoel je die doorgang?
@jortje, thanks man, ik vind jouw zoo ook steeds beter worden, ik ga er binnenkort mee aan de slag!
@dierentuiner 2de reactie, klopt, dat komt , ik had een stuk grond wat heel hoog was, maar het kon niet naar beneden, toen heb ik die rots er maar op gedaan, hij inderdaad wat groot daar door thanks voor de reactie!
@rigje, haha, leuke reactie, ik vind het fijn dat je het zo moi vind, en ook dat je ziet dat ik echt probeer mooie foto's te maken, dat is best een kunst hoor jij kan ook mooi bouwen hoor, en over een tijdje ben jij net zo goed als ik, gewoon blijven volhouden!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
mooie zoo hoor echt knap gedaan met dat europa gedeelte. Ik heb alleen 1 opmerking over de kabelbaan: mischien moet ie iets hoger want hij hangt wel héél laag
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooie dierentuin met realistische verblijven met zeker voldoende beplanting, ik vind het juist goed dat je zoveel bomen en planten zet, ik vind dat mooi, maar dat is je eigen mening natuurlijk, ook vind ik het tof dat een verbouwing laat zien. ik kijk uit naar je volgende update
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Erg compacte en vooral realistische dierentuin. Als de Dom Zoo zou bestaan zou een bezoekje aan Utrecht het zeker waard zijn! De île galapagos en het stokstaartjes verblijf vind ik er echt bovenuit springen en dus ook echt het mooist! Kortom: geweldig gedaan!
Datum: Zaterdag, 13 Aug 2011, 21:07 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
wow echt een super zoo het is allemaal zo klein maar het lijkt toch super groot ik den wel allen dat het pad op somige plaatsen te smal is zo als bij de kraampjes (er komen daar soms rij en te staan)