ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
heey sven leuke dierentuin het is vooral leuk de hutjes dat je de dieren hoog kund bekijken en maar over de feneke ik wil 2 v 1 m graag en het leuke vind ik dat jou park op een safari lijkt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik zie jammer genoeg alleen de savanne ingang en die ziet er super uit met dat groene boog. Heel erg mooi, jammer genoeg zijn de andere screens weg gevallen dus ik zou zeggen probeer het opnieuw. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Woensdag, 04 Mei 2011, 17:09 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Quote (Laraatje2008)
Ik zie jammer genoeg alleen de savanne ingang
Hetzelfde bij mij. Ik vind wel dat je daar teveel bogen gebruikt. En overal heg maakt een bedrukt gevoel. Verder kan ik niet veel aan het plaatje opmerken.
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 20:23 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
In Dierentuin Den-Bosch
Ringstaartmaki's gekocht !
Ik directeur van Dierentuin Den-Bosch ben tevreden dat we deze dieren hebben. We waren al op zoek naar een apen soort. Maar deze soort aap vinden we geweldig omdat ze in het wild best erg worden bedreigt en wij ze hebben vinden we het fantastische om ze in onze dieren collectie te hebben. We hebben dat het verblijf in de loop van de week af is.
Datum: Zaterdag, 11 Jun 2011, 14:10 | Bericht # 17
0
Verzorger
Tussen door
Directeur Sven heeft een nieuw logo voor Dierentuin Den-Bosch.
Het oude logo blijft ook een logo alleen die wordt gebruikt als logo van wereld deel waar we lid van zijn.
Added (10 Jun 2011, 23:19) --------------------------------------------- @ Laraatje2008,
Bedankt ja en ik hoop dat ik deze zaterdag ( morgen dus ) het wel lukt er is meer bij gekomen dus wordt ook maar is tijd ook
@ IK,
Jij het leuk er druk op maar dat heg komt ook een beetje door het savanne verblijf want anders zie je alleen een kuil dat is ook niet zo veel aan
@ Jeweetwelwie,
Hij was niet snel af haha en ziet vindt ik zelf niet super uit zo als iedereen maar het is in ieder geval iets morgen zul je hem zien als je morgen goed naar het verblijf kijkt zie je een soort Burgers zoo idee ( bij de maki's dan )
Added (11 Jun 2011, 14:10) --------------------------------------------- Sorry vandaag komt de update niet wegens een groten fout we hebben gelukkig wel een paar foto's van onze nieuwste aanwinst de diameerkat !
De leider van onze groep van zo vier diameerkatten
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 31 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wauw mooie zoo met mooie dieren! Alleen, horen diana meerkatten niet in de jungle? Verder zou ik de waterbakken wat verspreider zetten. Of heeft dat een speciale reden?
0
Verzorger
@ robje,
Bedankt ik zou de typ fout verbeteren
@ mynameis,
De reden is dat ze dan een beetje in de beurt zijn van de bezoekers ( dan zien ze ook wat ) In het binnen verblijf staan er ook een paar alleen de Dierentuin is op nieuw gebouwd dus zit er wat anders uit want ik heb nu pas Afrika af. Brullende Leeuwen