Datum: Donderdag, 25 Aug 2011, 22:00 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldig maar alleen bij het fokcentrum komen toch geen bezoekers, dus die kramen hebben eigenlijk geen zin en staan meer voor de fun. Maar de verblijven zijn leuk ingericht en je hebt leuke dieren!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ Laraatje2008,
Ja de eetkraam staat eigelijk voor de lol maar we doen net als of het voor het personeel is en bedankt voor je leuke reactie
Groetjes
Sven Directeur van Dierentuin Den-Bosch
@ iedereen
Jullie zouden vandaag eigenlijk onze nieuwe overdekte gebouw laten zien maar ik heb vandaag namelijk een bruiloft dus kan het vandaag niet dus ik probeer Vrijdag,Zaterdag of Zondag het te update
Datum: Zaterdag, 27 Aug 2011, 12:14 | Bericht # 34
0
Verzorger
@ Jeweetwelwie,
Dankje voor je leuke reactie. De bankjes staat er zodat het persoon er naar kan kijken en wij zijn ook blij dat het goed gaat met fokken Brullende Leeuwen
0
Verzorger
@ NielsGuchelaar,
Dankje
@ Iedereen
Groot nieuws uit het fok-centrum het vrouwtjes leeuw is bevallen van een jongen en een meisje.
En nog een nieuwtje Liza is bevallen van een........ Meisje ja Timo een meisje helemaal voor jouw ik zal der verwijderen
Het laaste nieuwtje is dat ook netjes is bevallen en die is ook bevallen van een meisje
Einden van deze mini update.
Groetjes
Sven directeur van dierentuin Den-Bosch -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------
We hebben een nieuwe projecten.
Tropa-Tropa. ( hier is het begin van het tropisch regenwoud hier kun je eten en twee dieren bewonderen ) Tropische regenwoud ( alle dieren die wij hebben die in het tropische regenwoud ) Safari ( dieren die in de Savanne leven ) Dierentuin ( dit zijn van alle soorten dieren die de dierentuin opvullen. Kijk naar de Giraffen en Ringstaartmaki's van onze dierentuin )
Sorry dat de Update zo lang duurt we wachten namelijk op de dieren die we nodig hadden nu is het nog een kleine aanpassingen voor het verblijf maar de belangrijkste dier die in onze nieuw gebied is toch de Koning van de Jungle De Tijger hier ziet u al een voorbeeldje.
0
Verzorger
@ raymondhoek,
In de volgende update komen ook meer dieren en je ziet de bouw van de Safari. Maar het staat vooral in het teken van de Tijgers ik hoop dat deze update in dit weekend plaats kan vinden