ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ Real_thomas,
Dankje dat vond ik nou ook.
@ Iedereen
De Dierentuin is tijdelijk gesloten en er komen voorlopig geen update's meer dit heeft te maken dat mijn laptop kapot is en ge maakt wordt dit kan wel een paar maanden duren excuus voor het ongemak
0
Verzorger
@ timo13,
bedankt voor je tip ik zal het proberen
@ Iedreen
Mijn laptop is weer gemaakt dus in de loop van de week hoop ik dat ik een klein stukje van de bouw kan laten zien. Mijn projecten zijn dus ook veranderd en ik heb veel geleerd vandaag toen ik naar Safari park beekse bergen ging. Dit zijn de projecten:
Savanne. ( dit zijn ruime verblijven voor Afrikaanse dieren waar je met de jeep safari door heen kan en natuurlijk kan je ze te voet ook kan zien en ook andere dieren ) Tropa-Tropa (1). ( leuke route waar je veel buiten bent en veel buiten verblijven zijn maar ook natuurlijk binnen ) Tropa-Tropa (2). ( bijna alles van dit is overdekt in een prachtige Tropische Regenwoud ! )
mooie zoo ook een leuke grot. het logo wat je hebt gemaakt is goed gedaan en volgens mij met powerpoint. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
leuke zoo met die grot! zoals @ wollykonijn, al zij. en het logo is mooi maar je moet dan in de lente een nieuwe maken. of die maar dan zonder sneeuw. Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Datum: Woensdag, 08 Feb 2012, 17:40 | Bericht # 58
0
Verzorger
@ wollykonijn,
Bedankt voor jouw leuke reactie, Maar het logo is gemaakt met paint alleen die viel wel heel klein uit Ik probeer de grot ook terug te doen in de nieuwe zoo.
@ thyrone2003,
Bedankt zoals ik al zei komt de grot nog terug in de nieuwe zoo, En inderdaad we maken een nieuw logo in de lente.
Directeur Sven : Hallo beste bezoekers van Dierentuin Den-Bosch. Ik weet dat de dierentuin lang heeft stil gezeten en dat zal ook even zo blijven. De Dierentuin heeft namelijk ruzie met een virus scanner zodat die niet kan update en downloaden. Het anderen probleem is dat Dierentuin Den-Bosch is getroffe door een vervelende maar ook voorspelbare Sneeuw storm. Daar door is het ook niet alleen heel koud maar ook heel glad in de Dierentuin. We hopen dat dit In 2012 allemaal is op gelost.
Ik en Heel Dierentuin Den-Bosch Wensen jullie een vrolijk kerstfeest en een Gelukkig NieuwJaar,
We liggen nu wel heel erg stil vindt ik zelf maar dat komt omdat ik niet kan downloaden. Ik zelf vindt dit heel irritant kan iemand mij helpen zodat Dierentuin Den-Bosch weer kan draaien. We hopen dat iemand ons kan helpen.