Datum: Woensdag, 22 Feb 2012, 16:40 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ NielsGuchelaar,
Ik heb Malwarebytes Anti-Malware.
@ Iedereen !
Dames en heren na lang wachten laat ik de plattegrond zien van de Dierentuin.
Zoals je ziet is dit een enorm groot verblijf het is ook De Bosche Savanne. Je kan er een jeep tour doorheen maken. Dus de Dierentuin heeft een klein stukje Safiri in huis. In dit verblijf kom onder anderen Zebra's, Struisvogels en Gnoe's. Ik hoop dat dit jullie genoeg informatie geeft.
Datum: Woensdag, 22 Feb 2012, 17:11 | Bericht # 65
0
Verzorger
@ Jeweetwelwie, En iedereen
Je hebt geluk of moet ik eerlijk zeggen dat ik geluk. Want de Dierentuin ziet er vanaf nu Zwart-Wit uit want de Zebra's zijn net aan gekomen ik hoop in de loop van deze dag alle dieren binnen te hebben zodat ze hun verblijf kunnen verkennen.
Hier de foto's van de Zebra's die net zijn aan gekomen.
Zoals je ziet zijn ze een echte kudden en blijven bij elkaar.
En aan die smiley's te zien zijn ze ook nog gelukkig met het verblijf
Datum: Woensdag, 22 Feb 2012, 23:51 | Bericht # 68
0
Verzorger
@ Moonya,
Dankje en wij vinden dat zelf ook
@ Jeweetwelwie, @ Iedereen !
Dan heb jij geluk jeweetwel wie want ik laat jullie nu mijn Savanne Showen
De Zebra's zijn er maar waar blijven onze 5 gnoe's nou. Niet veel later dan de zebra's kwamen uiteidelijk de Gnoe's ook.
[
Ik en de verzorger's hebben gelijk daarna een kopje koffie ge pakt. Maar toen we net de koffie op hadden moesten we weer aan het werk. Een groote trailer met 8 Thomson gazelle stond op ons te wachten.
Ik en de verzorgers gingen net even zitten en de laaste trailer kwam er aan. Hier zaten 4 struisvogels in als die er uit zijn kan de Dierentuin open.
En wat doen de struisvogels net als de meeste dieren die terug komen na een lange reis. Lekker eten natuurlijk.
Na dat het weer rustig in de Dierentuinis ge worden vondt ik het tijd worden om een deel van de Savanne te laten zien.
De Ingang.
Bij de eikelboom staat een plattegrond maar het is moeilijk de weg krijt te raken want je kan allen nog naar rechts
Dus we gaan ook naar recht en zien de ingang van De Bosche - Savanne.
Aan de rehterkant zie je de jeep's die nog niet klaar zijn omdat de bedoeling is om rond het park te rijden
Added (22 Feb 2012, 22:51) --------------------------------------------- We lopen omhoog en zien op de top dit :
Aan de rechterkant zie je dit
En aan de linkerkant zie je dit:
Op de brug reht zie je niet veel of iets anders alleen heb je meer zicht op het water
Dat geld voor links precies het zelfde.
En zo loop je rond het verblijf de volgende keer gaan we daar aan het einde van het pad veder waar nu druk bezig zijn met een nieuw verblijf.
Het Dier waar de volgende updat over gaat blijft nog even geheim.
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 22:06 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 8 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Mooi park svenyboy04 Ik moet nog beginnen je grapje over de zebra was leuk er zijn al een hoop vind ik interesante beesten in je park maar het is en blijft een prachtig park ik hoop dat er nog meer komt
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 22:23 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Je hebt leuke dieren op de savanne lekker veel keuze, maar ik zou wel een tip willen geven om de zoomuren weg te werken. Ook al plaats je er een schutting tegenaan of een heuvel!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!