Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Sherman Jones Zoo, Des Moines, USA
ZooHyena
Datum: Maandag, 28 Maa 2011, 17:41 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Hallo allemaal! Sinds kort is er een nieuwe ZTAO Zoo geopend:
De Sherman Jones Zoo te Des Moines, USA!

Zo zag de 'zoo' er eerst uit. Een oud, door bosbrand geteisterd reservaat:

Dit is nu de ingang, na flinke verbouwing:

Eerst de linkerkant van het ingang-gebouwtje:

Dan de kassa's aan de rechterkant:

Een betere kijk op de kassa's:

Dit is het eet&drink gedeelte voor de bezoekers:

Het tot nu toe enigste bewoonde verblijf van de Gewone Fazanten:

Een nog leeg staand verblijf:

Sherman Jones zoo denkt er nog aan een Capibara, Flamingo of Krokodillen eiland te maken. Alleen beschikken we nog niet over deze dieren.

Added (28 Maa 2011, 17:41)
---------------------------------------------
Zou iemand willen reageren? We kunnen graag wat tips & donaties gebruiken!

Bericht veranderd door: ZooHyena - Zondag, 27 Maa 2011, 16:22
BerichtHallo allemaal! Sinds kort is er een nieuwe ZTAO Zoo geopend:
De Sherman Jones Zoo te Des Moines, USA!

Zo zag de 'zoo' er eerst uit. Een oud, door bosbrand geteisterd reservaat:

Dit is nu de ingang, na flinke verbouwing:

Eerst de linkerkant van het ingang-gebouwtje:

Dan de kassa's aan de rechterkant:

Een betere kijk op de kassa's:

Dit is het eet&drink gedeelte voor de bezoekers:

Het tot nu toe enigste bewoonde verblijf van de Gewone Fazanten:

Een nog leeg staand verblijf:

Sherman Jones zoo denkt er nog aan een Capibara, Flamingo of Krokodillen eiland te maken. Alleen beschikken we nog niet over deze dieren.

Added (28 Maa 2011, 17:41)
Zou iemand willen reageren? We kunnen graag wat tips & donaties gebruiken!

Bericht getypt door - ZooHyena
Toegevoegd op 28 Maa 2011 om 17:41
caspar1995
Datum: Maandag, 28 Maa 2011, 17:44 | Bericht # 2   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Curator

goed gedaan hoor, voor een beginnende zoo, tja echt commrntaar weeet ik niet,
alleen wat meer de ingang aankleden met wat kleurtjes zou leuk zijn....

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtgoed gedaan hoor, voor een beginnende zoo, tja echt commrntaar weeet ik niet,
alleen wat meer de ingang aankleden met wat kleurtjes zou leuk zijn....

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 28 Maa 2011 om 17:44
ZooHyena
Datum: Maandag, 28 Maa 2011, 18:39 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Ok bedankt! Misschien enig idee welke objecten/planten meer kleur zouden kunnen geven volgens jou?

BerichtOk bedankt! Misschien enig idee welke objecten/planten meer kleur zouden kunnen geven volgens jou?

Toegevoegd op 28 Maa 2011 om 18:39
caspar1995
Datum: Maandag, 28 Maa 2011, 19:47 | Bericht # 4   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

ja, neem wat grasland, die zijn lekker kleurig, voor inspiratie, ik heb een zoo gemaakt, http://superzt.ucoz.com/forum/81-1771-1 , en daar heb ik geprobeert om me te foccussen op kleur, en lente.
ik zou zowiezo voorkomen dat je foto's maakt waarbij je grote vlaktes ziet, tenzij dat een speciale functie heefd, die zijn namelijk niet zo mooi ;)

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!

Bericht veranderd door: caspar1995 - Maandag, 28 Maa 2011, 19:48
Berichtja, neem wat grasland, die zijn lekker kleurig, voor inspiratie, ik heb een zoo gemaakt, http://superzt.ucoz.com/forum/81-1771-1 , en daar heb ik geprobeert om me te foccussen op kleur, en lente.
ik zou zowiezo voorkomen dat je foto's maakt waarbij je grote vlaktes ziet, tenzij dat een speciale functie heefd, die zijn namelijk niet zo mooi ;)

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 28 Maa 2011 om 19:47
IK
Datum: Woensdag, 30 Maa 2011, 15:40 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Ik vind de ingang mooi opgeknapt.
Wat bloemen zouden het nog leuker maken.
Ik zie alleen niet veel van je fazant-verblijf.

Vernon ^_^

BerichtIk vind de ingang mooi opgeknapt.
Wat bloemen zouden het nog leuker maken.
Ik zie alleen niet veel van je fazant-verblijf.

Vernon ^_^

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 30 Maa 2011 om 15:40
ZooHyena
Datum: Maandag, 04 Apr 2011, 19:36 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

En het is tijd voor een update:
We hebben naar de adviezen geluisterd en de ingang opgefleurd met een boom en enkele planten:

Bedankt voor de tip!

Dan komen we bij het sinds korte bewoonde verblijf dat eerst leeg stond: we hebben dankzij een stichting een paartje auerhoenen kunnen bemachtigen.

We hebben geprobeerd het Fazantenverblijf nog iets anders op de foto te zetten, misschien dat hij nu beter zichtbaar is.

Verder hebben we zojuist het moeraseiland af. We zouden hier graag capibara's, krokodillen of bevers in willen houden alleen hebben we nog niet genoeg geld, dus hopen we op een gulle gever.

BerichtEn het is tijd voor een update:
We hebben naar de adviezen geluisterd en de ingang opgefleurd met een boom en enkele planten:

Bedankt voor de tip!

Dan komen we bij het sinds korte bewoonde verblijf dat eerst leeg stond: we hebben dankzij een stichting een paartje auerhoenen kunnen bemachtigen.

We hebben geprobeerd het Fazantenverblijf nog iets anders op de foto te zetten, misschien dat hij nu beter zichtbaar is.

Verder hebben we zojuist het moeraseiland af. We zouden hier graag capibara's, krokodillen of bevers in willen houden alleen hebben we nog niet genoeg geld, dus hopen we op een gulle gever.

Toegevoegd op 04 Apr 2011 om 19:36
Rigje
Datum: Maandag, 04 Apr 2011, 19:56 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Die gulle geven meld zich. Je krijgt van mij 2 capibara vrouwtjes en 1 mannetje. Dan weet je zeker dat je snel kindjes krijgt. Succes ermee!

verder vind ik je ingang nog steeds erg mooi. De fazanten hebben nu ook een iets kleuriger hok :) misschien kun je het landschap in dat hok nog wel een heeeeeeeel ietsypietsy beetje golvender maken zodat het nog wat speelser lijkt.

Succes!

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtDie gulle geven meld zich. Je krijgt van mij 2 capibara vrouwtjes en 1 mannetje. Dan weet je zeker dat je snel kindjes krijgt. Succes ermee!

verder vind ik je ingang nog steeds erg mooi. De fazanten hebben nu ook een iets kleuriger hok :) misschien kun je het landschap in dat hok nog wel een heeeeeeeel ietsypietsy beetje golvender maken zodat het nog wat speelser lijkt.

Succes!

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 04 Apr 2011 om 19:56
ZooHyena
Datum: Dinsdag, 05 Apr 2011, 08:08 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Bedankt! Met die capibara's kunnen we uitbreiden! Je zal nieuws over ze horen bij de volgende update. ;)
Ook hebben de fazaten inmiddels 3 jongen gekregen! De eieren kwamen kort na elkaar uit en het was een heuse babyboom!
Daarom bieden wij in ruil voor een dier dat misschien ook nog op het eiland past(of een dier voor in een nieuw hok) een mannetjes en vrouwtjesfazant aan.

BerichtBedankt! Met die capibara's kunnen we uitbreiden! Je zal nieuws over ze horen bij de volgende update. ;)
Ook hebben de fazaten inmiddels 3 jongen gekregen! De eieren kwamen kort na elkaar uit en het was een heuse babyboom!
Daarom bieden wij in ruil voor een dier dat misschien ook nog op het eiland past(of een dier voor in een nieuw hok) een mannetjes en vrouwtjesfazant aan.

Toegevoegd op 05 Apr 2011 om 08:08
Rigje
Datum: Dinsdag, 05 Apr 2011, 09:44 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ik heb op zich wel interesse in fazanten maar deze moet je eerst nog even met iemand anders ruilen zodat je je zoo uit kan breiden. Misschien als je wat uitgebreider bent kun je mij een paartje geven als je dan ooit weer babytjes hebt?

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtIk heb op zich wel interesse in fazanten maar deze moet je eerst nog even met iemand anders ruilen zodat je je zoo uit kan breiden. Misschien als je wat uitgebreider bent kun je mij een paartje geven als je dan ooit weer babytjes hebt?

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 05 Apr 2011 om 09:44
ZooHyena
Datum: Donderdag, 07 Apr 2011, 16:48 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

nou momenteel heb ik 6 fazanten dus dat komt vast wel goed. Ook de Auerhoen heeft inmiddels haar ei gelegd.

Added (07 Apr 2011, 16:48)
Dan volgt nu weer een update:

De Capibara's voelen zich al helemaal thuis in Des Moines! Speciale dank gaat uit naar Rigje hiervoor!

Ook de stokstaartjes hebben hun introductie gedaan! En voelen zich alweer op hun gemak. Speciale dank gaat uit naar xxRefleXx(excuses als het verkeerd is geschreven)

Ook hebben we een uitkijkpost over het stokstaartjesverblijf:(vanaf diverse posities gezien)

Deze foto laat het verblijf vanuit de uitkijkpost zien:

Ook zullen we zeer binnenkort de steenbokken van Jeweetwelwie aankomen in Sherman Jones Zoo. Het verblijf is bijna gereed, screens komen in de volgende update.
Ook is er nog meer leuk nieuws: de auerhoenen hebben nu ook nog een nakomeling, ook hiervan komen later nog screens in de volgende update.

Dat was het weer. ;)

Berichtnou momenteel heb ik 6 fazanten dus dat komt vast wel goed. Ook de Auerhoen heeft inmiddels haar ei gelegd.

Added (07 Apr 2011, 16:48)
Dan volgt nu weer een update:

De Capibara's voelen zich al helemaal thuis in Des Moines! Speciale dank gaat uit naar Rigje hiervoor!

Ook de stokstaartjes hebben hun introductie gedaan! En voelen zich alweer op hun gemak. Speciale dank gaat uit naar xxRefleXx(excuses als het verkeerd is geschreven)

Ook hebben we een uitkijkpost over het stokstaartjesverblijf:(vanaf diverse posities gezien)

Deze foto laat het verblijf vanuit de uitkijkpost zien:

Ook zullen we zeer binnenkort de steenbokken van Jeweetwelwie aankomen in Sherman Jones Zoo. Het verblijf is bijna gereed, screens komen in de volgende update.
Ook is er nog meer leuk nieuws: de auerhoenen hebben nu ook nog een nakomeling, ook hiervan komen later nog screens in de volgende update.

Dat was het weer. ;)

Toegevoegd op 07 Apr 2011 om 16:48
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search:

Hosted by uCoz