ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
ik wou het idd ook gaan doen voor mijn zoo's, maar foto's nemen geeft meer voldoening en is leuker. Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Dierenpark de '' Veluwse berg '' is terug
Added (27 Mei 2011, 16:47) --------------------------------------------- Dierenpark de '' Veluwse berg '' is terug
Hallo allemaal in het hopelijk weer actief wordende topic van mij ( Dierentuiner ) Zoals jullie misschien wel gezien hebben is Dierenpark de '' Veluwse berg '' weer terug !
Ik zat de laatste tijd weinig meer op het ZTSF, misschien alleen om even in de showtopic's te kijken maar verder niets. En ik zat te kijken en toen zag ik mijn eigen park en ik dacht ik ga maar weer eens ZTAO doen. Dus ik heb mijn showtopic heropend en hopelijk word het net zo,n sucses als mijn vorige parken.
-Verhaal- Dierenpark de '' Veluwse berg '' was stil heel stil... maar daar kwam verandering in. Want de directeur wilde alles nieuw, nieuw, nieuw en nog een nieuw, dus veel hokken werden gesloopt. De directeur wilde ook een nieuwe mooie ingang en die kwam er een groot ingangsgebouw is gebouwd. De directeur had ook een groot probleem want hij wilde alles nieuw dus ook dieren... hij had al zijn dieren weggedaan. Hij had dus een echt probleem en dus vraag ik bij deze ''of mensen wat dieren willen doneren''. En nog een probleem het geld begon leeg te raken en dus had die meer geld nodig en voerde weer eens actie. Dus vraagt hij weer bij deze : '' willen mensen wat geld doneren ''.
De directeur wou dus geld en dieren hebben, dus hebben een paar ZTAO mensen wat over voor deze directeur ??? Hij had ook nog een lijstje gegeven met welke dieren die graag zou willen hebben :
Datum: Woensdag, 15 Jun 2011, 14:15 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 31 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Wow, ik denk dat ik deze zoo maar ga volgen, de ingang ziet er zo leuk uit! Ook de teaser vind ik erg leuk gemaakt. Ik ben benieuwt wanneer de eerste update komt!