ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Welkom in mijn show topic zoals jullie misschien al weten ben ik overnieuw begonnen. En daarom mijn nieuwe showtopic, alleen ik moet de foto's nog maken dus julie moeten nog even wachten. Maar, ik denk dat de foto's vandaag of morgen nog komen ( morgen, 11 april ben ik het 4e uit )
Edit : Ik wil graag een teaser geven over mijn nieuwste project : ( Het is misschien wel een lelelijke paint tekening maar tog best wel mooi )
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
mooi hoor. grappig dat je hebt gekozen voor het silhouet van een ree. mooi met die sterren op de achtergrond ennu: mij zie je het niet nadoen. in 1 woord top! en ik ben benieuwd naar de screens Hipsters 4ever
Curator
@ nielsorka, Bedankt voor je reactie, en deze kan je makkelijk na doen hoor @ Diertjee, Tja ik vind nacht wonderen teveel op raymonds nachthuis lijken dus heb ik heb maar nacht wonders genoemt. ( anders paste het er ook niet op ) @ caspar1995, Bedankt voor je reactie ik heb er ook zin in ( maar niet in de update maken dat haat ik echt ) @ ZebraZappo, Bedankt voor je reactie en net zoals bij nielsorka dit kan je makkelijk nadoen hoor !!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Erg mooi gedaan! Alleen zou ik persoonlijk eerder kiezen voor 'Night Wonders' in dat geval, nu is het half engels half nederlands en dat staat niet helemaal, maar leuk initatief en ik kijk uit naar de eerste update!
Curator
Nieuw Ik heb iets nieuws verzonnen... ik ga geen lange plaatjes update's doen maar ik maak youtube filmpjes !!! Dus ik geef als er een update is, een link naar youtube en daar kan je mijn zoo zien in bewegende beelden !!!0 Maar, het kan nog wel even duren voordat het ingaat. En je hoeft niet bang te zijn dat er nooit een plaatje komt, want soms geef ik een teaser van wat er in het filmpje gaat komen.
Ik hoop dat veel mensen dit leuk vinden en misschien ook gaan doen !!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
hartstikke leuk, het is makkelijk, goed, en inspireerend, maar ik hou het toch op plaatjes omdat ik het leuk vind om mooie foto´s te nemen... maar goed bedacht!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!