Hallo iedereen, Dit is mijn allereerste update voor mijn ZTAO Audubon Zoo.
Deze update is voornamelijk om even uit te proberen hoe dit werkt.
De foto's laten het aangekochte land van Audubon Zoo zien voor er ook maar iets mee gedaan is.
Allereerst een foto van buiten de poort.
Dan drie foto's van drie windrichtingen, west, noord en oost.
Zo laat de grote verbouwing en het Zoo avontuur maar beginnen!
Added (30 Apr 2011, 17:54)
---------------------------------------------
Het eerste begin is gemaakt en voorzichtig komen de eerste bezoekers een oogje nemen.
De toegang is ruimer en vrolijker gemaakt doormiddel van een paar bomen en mooie fonteinen.
Het is de bedoeling om op een gegeven moment hier ook enkele kiosks te plaatsen.
Aan het einde van dit toegangsplein staat nu een kleine Reef verblijf. Hier wilt Audobon Zoo in de toekomst een kleine reef vissoort voor aankopen.
Dicht bij de ingang/uitgaan zijn de toiletten en de souvernirswinkel geplaatst. Bezoekers wensen altijd aan het begin en het einde van hun bezoek naar het toilet te kunnen. Een souvenir als aandenken van een leuke dag is natuurlijk een perfecte afsluiting van de dag!
Audobon Zoo heeft als doel om verschillende Biome eilanden te maken.
Op dit moment is er een begin gemaakt met het Woestijn gedeelte. Aangezien deze Dierentuin in New Orleans Amerika is gelokaliseerd, zijn de teksten op de bogen in het Engels.
De overgang van het toegangsplein naar het Woestijn eiland wordt aangegeven door de tegels op de paden.
Op het Woestijneiland vinden we de eerste bewoners van de dierentuin. Het zijn de renkoekoeken (ik had begrepen dat ik hiervan gratis en onbeperkt mocht aankopen zie gratis dierenlijst). Op dit moment zijn er twee vrouwtjes en twee mannetjes. Geruchten er al liefde is opgeborreld tussen de diertjes en dat we snel kleintjes kunnen verwachten!
Audubon Zoo is erg benieuwd naar wat jullie van de start van deze nieuwe dierentuin vinden!
Added (16 Mei 2011, 20:55)
---------------------------------------------
Het is tijd voor een nieuwe update!!!
Sinds de vorige keer is er weer veel gebeurd in Audubon ZOO.
Zo hebben de renkoekoeken meerder jongen gekregen die op 1 eitje na ook al weer volwassen zijn geworden.
Audubon ZOO had erg vruchtbare struisvogels gekocht.
En na een erg grote babyboom is besloten de struisvogels in twee kolonies the huisvesten.
De vrouwen kolonie:
De mannen kolonie:
Door uitwisseling van een paar van deze struisvogels hebben we van Animal Paradise nieuwe dieren kunnen verwelkomen in Audubon Zoo!
Op het Woestijn eiland recht tegen over de Renkoekoeken vinden we het volgende verblijf.
Wanneer we even verder kijken dan vinden we het inmiddels kleine gezinnetje:
Familie Fenneks!
Nog een close-up: Schattig he!
Inmiddels hebben we een nieuw eiland: Tropisch Regenwoud
Hier kunnen gasten wat lekkers te eten of drinken kopen, uitrusten en springen op het luchtkussen.
Tegenover dit terrein vind men de ingang naar het allernieuwste verblijf
De ringstaartmaki's:
Ook deze nieuwe aanwinsten zijn te danken aan Animal Paradise!
In de komende periode probeert Audubon ZOO zijn struisvogel populatie verder uit te dunnen door ze onder te brengen bij andere zoo's.
Daarnaast willen we weer aan een nieuw biome eiland beginnen en kleine uitbreidingen aanbrengen bij de huidige biomes eilanden. Volgende keer zullen we ook een plattegrond uitdraai van de dierentuin plaatsen.
Dit was het voor deze keer ik hoop dat jullie het leuk vonden en tips zijn altijd welkom!!!