Animals Paradise: een nieuw begin
krieke668
Datum: Donderdag, 23 Aug 2012, 22:48 | Bericht # 351
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
Het verblijf van de haaien ziet er goed uit, net zoals de haaien zelf xD Het savanne verblijf ziet er al even mooi uit,leuk dat je mijn palen-muur-ding gebruikt, maar ik zou de laatste hoogte laten vallen...
Bericht Het verblijf van de haaien ziet er goed uit, net zoals de haaien zelf xD Het savanne verblijf ziet er al even mooi uit,leuk dat je mijn palen-muur-ding gebruikt, maar ik zou de laatste hoogte laten vallen... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 23 Aug 2012 om 22:48
timo13
Datum: Vrijdag, 24 Aug 2012, 22:59 | Bericht # 352
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Bedankt iedereen, echt hele leuke reactie's!! @ krieke668 , Ik vond het zelf beter zo als dat ik die wegliet omdat ik zo meer variatie kon doen want ik geloof Dat geen een combinatie hetzelfde is @ iedereen willen jullie morgen een rondleiding in het neushoorn centrum zien met heel goed nieuws Of en kleine bouwupdate van het giraffe verblijf??
Bericht Bedankt iedereen, echt hele leuke reactie's!! @ krieke668 , Ik vond het zelf beter zo als dat ik die wegliet omdat ik zo meer variatie kon doen want ik geloof Dat geen een combinatie hetzelfde is @ iedereen willen jullie morgen een rondleiding in het neushoorn centrum zien met heel goed nieuws Of en kleine bouwupdate van het giraffe verblijf?? Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 24 Aug 2012 om 22:59
hananas59
Datum: Zaterdag, 25 Aug 2012, 09:15 | Bericht # 353
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooie Oo ik hou van je comb Goeie planten gekozen en mooi aquarium voor je haaien gebouwt Ik zou de gIraffe willen zien Gr. Hananas59
Bericht Mooie Oo ik hou van je comb Goeie planten gekozen en mooi aquarium voor je haaien gebouwt Ik zou de gIraffe willen zien Gr. Hananas59 Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 25 Aug 2012 om 09:15
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 25 Aug 2012, 09:21 | Bericht # 354
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
een mooie update timo! ik kies zelf voor de neushoorns centrum zien. gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht een mooie update timo! ik kies zelf voor de neushoorns centrum zien. gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 25 Aug 2012 om 09:21
timo13
Datum: Zaterdag, 25 Aug 2012, 11:15 | Bericht # 355
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ hananas59 , Vooreen heel haaien verblijf moet je even wat update's terug kijken, daar is een hele update van dit aquarium, ebedankt voor je reactie @ Kit_Fisto , bedankt!!
Bericht @ hananas59 , Vooreen heel haaien verblijf moet je even wat update's terug kijken, daar is een hele update van dit aquarium, ebedankt voor je reactie @ Kit_Fisto , bedankt!!Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 25 Aug 2012 om 11:15
harry
Datum: Zaterdag, 25 Aug 2012, 15:43 | Bericht # 356
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
prachtig aquarium timo! ik had hem al in die andere update gezien maar hij blijft mooi om te zien! ook ik kies voor het neushoorns centrum.
Bericht prachtig aquarium timo! ik had hem al in die andere update gezien maar hij blijft mooi om te zien! ook ik kies voor het neushoorns centrum. Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 25 Aug 2012 om 15:43
Bericht Bedankt Thomas Welkom in Animals Paradise!! Vandaag heb ik dus een rondleiding door het nieuwe neushoorn gebouw gehad, het is niet spectaculair. Maar de fokresultaten lopen zeer goed (later meer) We gaan naar binnen en zien gelijk al het verblijf van ons mannetje Dozer liggen! Dan kunnen we links of rechts. Wij gaan links naar de "Gewone binnenverblijven" Eerst komen we Dozer's binnenverblijf tegen Dan gaan we verder naar het vrouwen deel, Ze hebben een groot gezamenlijk deel en 2 aparte stallen Dan nu gaan we dat ene weggetje rechts!! We komen nu in de stal waar de zwangere vrouw komt te staan, de ondergrond van dit verblijf is namelijk veel zachter Maar als we binnenkomen zien we dit: Sharon is geboren Zoals je al aan de naam ziet is het een vrouwtje!! We zijn er erg trots op! De Zwangere vrouw/Vrouw met jong hebben ook beschikking over een klein buitenverblijf en een overzichtje: Gr. Tim d'Animal! Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 26 Aug 2012 om 10:42
Real_thomas
Datum: Zondag, 26 Aug 2012, 10:45 | Bericht # 358
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Mooie update Timo! Een heel mooi gangenstelsel! Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Mooie update Timo! Een heel mooi gangenstelsel! Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 26 Aug 2012 om 10:45
hananas59
Datum: Zondag, 26 Aug 2012, 11:22 | Bericht # 359
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooi Gemaakt vond net erg realistisch Veel gelukte je jong Gr. Hananas59
Bericht Mooi Gemaakt vond net erg realistisch Veel gelukte je jong Gr. Hananas59 Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 26 Aug 2012 om 11:22
boerroel545
Datum: Zondag, 26 Aug 2012, 11:27 | Bericht # 360
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 9
Curator
mooi gemaakt timo heel realistisch ga zo door gr.boerroel545
Bericht mooi gemaakt timo heel realistisch ga zo door gr.boerroel545 Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 26 Aug 2012 om 11:27