ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@dierenpark ja klopt ik heb het een beetje nagedaan van burger's zoo. maar ja hoe kun je anders de savanne laten zien haha. en over het maki verblijf. ik was zelf ookal van plan om het groter te maken want het word een beetje overbevolkt maar bedankt voor je reactie
@MindyZOO bedankt voor je reactie. en de klim toestellen van de maki's heb ik gevonden in het zoo tycoon 2 download topic. daar staat een topic met als naam apen klim spullen volgens mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
mooi gedaan hoor timo ook heb je leuke alternatieve hokken gedaan, ik vind dat klimstelsel bij de maki's echt heel mooien het savanne verblijf, tja een beetje burgers zoo achtig maar wel erg mooi en ik zeg altijd maar, na apen heeft ook iets
Mooie update. Ik ben het wel eens met Dierenpark over de beplanting. Alleen in mijn ogen vind ik de heuvels juist mooi!
De savanne. Tja het is een weer war van verblijven, met de cheeta's en leeuwen. Verder vind ik het jammer dat alle dieren binnen zitten en zij dus nog niet kunnen profiteren van hun buitenverblijf. Het is inderdaad wel nageaapt, bij deze update kan je dat heel goed zien, maar als je bij andere mensen kijkt, dan zul je ook merken dat zij wel een aantal dingetjes uit bestaande ZOO's meenemen. Het is dus niet heel erg.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
waar heb je die bomen gedownload bij het ringstaartmakiverblijf die liggende bomen, sorry dat ik het hier vraag want ik heb je al een pb gestuurd maar toen reageerde je niet dus daarom vraag ik het hier nog een keer
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ robje ik heb het gestuurd in een pb vandaag
Added (29 Mei 2011, 11:55) --------------------------------------------- groot nieuws
de gemeente heeft de grond waar de dierentuin op staat verkocht aan een mega supermarkt en alle dierenverblijven zullen gesloopt worden!! ik heb besloten om een stuk landbouwgrond van een boer te kopen van het geld dat de gemeente heeft gegeven om een nieuwe dierentuin te bouwen. alleen staan er nog wel een paar vervallen stallen op het gebied die we moeten slopen in de volgende update's zul je zien hoe de zoo word herbouwt
de echte reden is dat het spel de zoo niet meer opent :p
Added (29 Mei 2011, 12:26) --------------------------------------------- we namen een bezoekje en dit is wat we aantroffen
de weide's met op de achtergond de stallen
het was al aan het schemeren toen we aankwamen, zoals je ziet is het een bebost gebied
we zijn al hard begonnen aan het slopen en op bouwen, we beginnen met bouwen aan de "great reef hall"
Bericht veranderd door: timo13 - Zondag, 29 Mei 2011, 11:56