Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Animals Paradise: een nieuw begin
timo13
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 16:28 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

@ranger102 haha nee hoor, het water loopt af dus daar is een ondiep stukje :D bedankt voor je reactie!!

Bericht@ranger102 haha nee hoor, het water loopt af dus daar is een ondiep stukje :D bedankt voor je reactie!!

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 16:28
ranger120
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 07:38 | Bericht # 32   
ranger120 
ZTSF Gegevens
Groep: Removed

ik vindt het jammer dat die andere zoo niet meer opstart :'(
Berichtik vindt het jammer dat die andere zoo niet meer opstart :'(

Bericht getypt door - ranger120
Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 07:38
qlabru
Datum: Woensdag, 22 Jun 2011, 19:45 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Tsongejonge zeg, dit is een mooie zoo! :o Met heerlijk veel beplanting in het otterverblijf en het makiverblijf. :) Verder zijn er ook leuke klimrekken voor de apen. Ga zo door! ^_^

groetjes Quinten
BerichtTsongejonge zeg, dit is een mooie zoo! :o Met heerlijk veel beplanting in het otterverblijf en het makiverblijf. :) Verder zijn er ook leuke klimrekken voor de apen. Ga zo door! ^_^

Bericht getypt door - qlabru
Toegevoegd op 22 Jun 2011 om 19:45
timo13
Datum: Vrijdag, 24 Jun 2011, 20:25 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@qlabru bedankt voor je reactie

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------

en dan nu weer een update

in deze update ga je zien:

- het complete kustdeel van het aquarium
- het begin van het great reef
- het begin van de zoo met leeuwen en het begin van de cheeta's

we beginnen bij het kustdeel
we lopen naar de ingang van het aquarium en daar zie je een verblijf dat tot nu toe als rotsspringer winterverblijf werkt hier willen we later gewone kust dieren in

hier zie je een klein deel van de kwekerij van de koralen

dan komen we nog een klein kust verblijfje tegen

dan lopen we naar de stekelroggen ze zitten nu nog apart omdat we eerst willen dat ze zich gaan voorplanten en dit gaat wat beter in een wat kleiner verblijf

dan naar het grootste bassin waar tot nu toe alleen onze grote groep zandbankhaaien leeft, we zijn dus nog op zoek naar kust dieren zoals je wel ziet :p

dan nog een keer een inkijkje voor de stekelroggen

dan nu naar het verzorgers deel achter de schermen

we gaan een brug op

dan zien we nog de quarantaine verblijven

dan komen we op een speciaal platvorm voor de verzorgers en hier zie je ook hoe groot het bassin wel niet is

dan krijgen jullie nu een exclusief kijkje bij de bouw van het rif bassin zoals je ziet is het een immens groot bassin (misschien iets te groot)
het dak word er nog opgezet maar dit konden de bouwvakkers wel doen terwijl er al water in het bassin zit dus hebben wij tijd om al die liters
water in het bassin te laten stromen ook is er al begonnen aan het rif met de rotsen en de vele koralen

we hebben hier een stuk rif nagebouwd op het droge :D

het grooooote raam

dan gaan we nu de zoo in

het leeuwen verblijf !!! maar geen leeuw te bekennen :( ze verstoppen zich denk ik je kunt zien dat we hier met een project bezig zijn om het gras geel te laten worden
net zoals op de echte savanne, het is nog niet echt zo goed gelukt :(

we gaan nog maar naar binnen misschien zitten ze daar wel

ah daar ligt onze man deze moest nog binnen blijven vanwege de stress van de verhuizing

dan onze jongste leeuw die nog een nieuw thuis zoek, hij blijft vandaag denk ik liever binnen, maar waar is het vrouwtje dan??

we lopen maar weer naar buiten en wat zien we daar........ DE LEEUW :p

dan hier een kijkje in het binnen/buiten verblijf van de cheeta's (nog lang niet af) de cheeta's zitten nog in een opvang centrum, we hopen het verblijf zo snel mogelijk af te hebben

dit was het dan weer, het is weer een lange update geweest (tenminste voor mij)

gr timo13

Bericht@qlabru bedankt voor je reactie

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------

en dan nu weer een update

in deze update ga je zien:

- het complete kustdeel van het aquarium
- het begin van het great reef
- het begin van de zoo met leeuwen en het begin van de cheeta's

we beginnen bij het kustdeel
we lopen naar de ingang van het aquarium en daar zie je een verblijf dat tot nu toe als rotsspringer winterverblijf werkt hier willen we later gewone kust dieren in

hier zie je een klein deel van de kwekerij van de koralen

dan komen we nog een klein kust verblijfje tegen

dan lopen we naar de stekelroggen ze zitten nu nog apart omdat we eerst willen dat ze zich gaan voorplanten en dit gaat wat beter in een wat kleiner verblijf

dan naar het grootste bassin waar tot nu toe alleen onze grote groep zandbankhaaien leeft, we zijn dus nog op zoek naar kust dieren zoals je wel ziet :p

dan nog een keer een inkijkje voor de stekelroggen

dan nu naar het verzorgers deel achter de schermen

we gaan een brug op

dan zien we nog de quarantaine verblijven

dan komen we op een speciaal platvorm voor de verzorgers en hier zie je ook hoe groot het bassin wel niet is

dan krijgen jullie nu een exclusief kijkje bij de bouw van het rif bassin zoals je ziet is het een immens groot bassin (misschien iets te groot)
het dak word er nog opgezet maar dit konden de bouwvakkers wel doen terwijl er al water in het bassin zit dus hebben wij tijd om al die liters
water in het bassin te laten stromen ook is er al begonnen aan het rif met de rotsen en de vele koralen

we hebben hier een stuk rif nagebouwd op het droge :D

het grooooote raam

dan gaan we nu de zoo in

het leeuwen verblijf !!! maar geen leeuw te bekennen :( ze verstoppen zich denk ik je kunt zien dat we hier met een project bezig zijn om het gras geel te laten worden
net zoals op de echte savanne, het is nog niet echt zo goed gelukt :(

we gaan nog maar naar binnen misschien zitten ze daar wel

ah daar ligt onze man deze moest nog binnen blijven vanwege de stress van de verhuizing

dan onze jongste leeuw die nog een nieuw thuis zoek, hij blijft vandaag denk ik liever binnen, maar waar is het vrouwtje dan??

we lopen maar weer naar buiten en wat zien we daar........ DE LEEUW :p

dan hier een kijkje in het binnen/buiten verblijf van de cheeta's (nog lang niet af) de cheeta's zitten nog in een opvang centrum, we hopen het verblijf zo snel mogelijk af te hebben

dit was het dan weer, het is weer een lange update geweest (tenminste voor mij)

gr timo13

Toegevoegd op 24 Jun 2011 om 20:25
qlabru
Datum: Zaterdag, 25 Jun 2011, 10:55 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Zoals altijd weer heel mooi gedaan! :D Met lekker veel beplanting in het rifgebouw en je hebt de bassin-muur mooi bedekt met mooie rotsen. :) Verder hebben de haaien ook lekker veel ruimte. Verder ook leuk bedacht van die savanne! :p Ik zou zeggen: Ga zo door! ^_^

groetjes Quinten
BerichtZoals altijd weer heel mooi gedaan! :D Met lekker veel beplanting in het rifgebouw en je hebt de bassin-muur mooi bedekt met mooie rotsen. :) Verder hebben de haaien ook lekker veel ruimte. Verder ook leuk bedacht van die savanne! :p Ik zou zeggen: Ga zo door! ^_^

Bericht getypt door - qlabru
Toegevoegd op 25 Jun 2011 om 10:55
tinetjeee
Datum: Vrijdag, 01 Jul 2011, 20:18 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

mooie update! ik vind het great reef hall echt mooi met de planten alleen zou ik het quarantaine gebied nog wat meer bekleden met planten en rotsen, ik vind het leuk dat je de rotsen van snowleo gebruikt! Het verblijf van de leeuwen vind ik ook mooi omdat er voldoende beplanting is en dat je de binnenhokken hebt gemaakt zoals ze in het ech ook ongeveer zouden zijn! kijk uit naar je volgende update!

groetjes tinetjeee :D
Berichtmooie update! ik vind het great reef hall echt mooi met de planten alleen zou ik het quarantaine gebied nog wat meer bekleden met planten en rotsen, ik vind het leuk dat je de rotsen van snowleo gebruikt! Het verblijf van de leeuwen vind ik ook mooi omdat er voldoende beplanting is en dat je de binnenhokken hebt gemaakt zoals ze in het ech ook ongeveer zouden zijn! kijk uit naar je volgende update!

groetjes tinetjeee :D

Bericht getypt door - tinetjeee
Toegevoegd op 01 Jul 2011 om 20:18
timo13
Datum: Zaterdag, 02 Jul 2011, 12:26 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@qlabru & tinetjeee bedankt voor jullie reacties en aan de quarantaine verblijven word gewerkt :D

verder zal er binnen kort weer een update komen!! ik ben nu eerst bezig met de update van brussel zoo ( niet ztao)
met het mannetjes leeuw gaat het weer helemaal goed hij kan weer naar buiten!
en er zijn kleine rotsspringertjes geboren waar wij heel trots op zijn!!

alleen maar goed nieuws dus! :D

Bericht veranderd door: timo13 - Zaterdag, 02 Jul 2011, 12:26
Bericht@qlabru & tinetjeee bedankt voor jullie reacties en aan de quarantaine verblijven word gewerkt :D

verder zal er binnen kort weer een update komen!! ik ben nu eerst bezig met de update van brussel zoo ( niet ztao)
met het mannetjes leeuw gaat het weer helemaal goed hij kan weer naar buiten!
en er zijn kleine rotsspringertjes geboren waar wij heel trots op zijn!!

alleen maar goed nieuws dus! :D

Toegevoegd op 02 Jul 2011 om 12:26
NielsG
Datum: Maandag, 04 Jul 2011, 14:39 | Bericht # 38   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er weer heel leuk uit. Leuk met hoogteverschillen. De verblijven zijn ook goed beplant. Leuk met rotsen bij de muren. Ik wil zeggen:
Ga zo door.
Groetjes Niels

BerichtZiet er weer heel leuk uit. Leuk met hoogteverschillen. De verblijven zijn ook goed beplant. Leuk met rotsen bij de muren. Ik wil zeggen:
Ga zo door.
Groetjes Niels

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 04 Jul 2011 om 14:39
timo13
Datum: Vrijdag, 12 Aug 2011, 22:51 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

binnenkort (morgen/overmorgen komt de update van animals paradise met
- het nieuwe rif bassin dat een stuk kleiner is, wij hebben hiervoor gekozen omdat het echt te groot was en omdat we niet meer zoveel intresse
in zee dieren hebben we gaan ons nu voledig concentreren op de zoo
-de cheeta weide
-hopelijk het nieuwe afrika
-en een kijkje bij de bouw van de apen eilanden

gr timo13

Added (12 Aug 2011, 22:51)
---------------------------------------------
hier alvast de teaser het heeft even geduurd maar morgen hoop ik toch echt klaar te zijn voor de update

[img][/img]

Bericht veranderd door: timo13 - Vrijdag, 12 Aug 2011, 22:51
Berichtbinnenkort (morgen/overmorgen komt de update van animals paradise met
- het nieuwe rif bassin dat een stuk kleiner is, wij hebben hiervoor gekozen omdat het echt te groot was en omdat we niet meer zoveel intresse
in zee dieren hebben we gaan ons nu voledig concentreren op de zoo
-de cheeta weide
-hopelijk het nieuwe afrika
-en een kijkje bij de bouw van de apen eilanden

gr timo13

Added (12 Aug 2011, 22:51)
---------------------------------------------
hier alvast de teaser het heeft even geduurd maar morgen hoop ik toch echt klaar te zijn voor de update

[img][/img]

Toegevoegd op 12 Aug 2011 om 22:51
IK
Datum: Zaterdag, 13 Aug 2011, 09:29 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Ziet er mooi uit!
Ik kijk uit naar de update.
BerichtZiet er mooi uit!