Datum: Donderdag, 02 Jun 2011, 11:57 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@dierenpark de naam great reef hall betekent niet dat er alleen rif verblijven zijn er zullen verschillende onderwater dieren komen, ik hoop dat ik het gebouw nog wel flink kan gaan uitbereiden de indeling van het gebouw gaat van het land naar steeds dieper het water in
op dit moment zijn er al: rotsspringers en luipaardhaaien en er staan nog verschillende bassins leeg....
zoals je kunt zien zijn niet alle bassins bezet maar daar ben ik mee bezig de verblijven beginnen dus met het strand en dan kom je dieren tegen die steeds dieper komen
tips zijn welkom
nummer 6 en 8 zijn weggevallen en is 4 groter gemaakt gr. timo13
Added (04 Jun 2011, 20:45) --------------------------------------------- de plannen voor het aquarium gaan niet door
er zijn door de directie en mij een nieuw plan bedacht voor het aquarium
je begint gewoon in nederland. daar zul je de kluuten vinden omdat ze in het broedseizoen ook in nederland voorkomen. ook stekelroggen zullen hier hun thuisbasis krijgen. ja en ook echte haaien in het kust gebied de : zandbankhaaien. dan in het zelfde kust gedeeldte ga je in het vliegtuig naar de afrikaanse kust waar rotsspringers te vinden zijn en schilpadden dan ook nog een kijkje aan de kust van noord-amerika met de luipaard haaien en citroen haaien (ik weet niet of ze te downloaden zijn) dan naar het tropische bassin met gevlekte aardelaarsroggen en misschien ook nog ooit de geschulpte hamerhaai, en vele kleine visjes op naar australie waar we bij het great barrier reef komen met de zwartpunt rifhaai en koraalduivels enzovoort ook willen we in de toekomst in dit gedeeldte de walvishaai gaan houden dan gaan we naar de bodem van de zee waar ooit witte haaien komen en wat nog meer zijn we nog niet over uit
het gebouw gaan 2x zo groot worden of misschien nog wel groter dit zijn de plannen laat maar weten wat jullie er van vinden zoals je ziet zijn alle dieren nog niet aanwezig
Added (10 Jun 2011, 22:38) --------------------------------------------- eindelijk een updatemaar niet zon grote
ik zal alvast een paar foto's geven zodat jullie al een beetje kunnen zien hoe het word het is niet zon uitgebreide update, veel plezier met het kijken
we beginnen met wat je ziet als je de zoo binnen komt lopen (dit is nog niet de ingang)
dan lopen we verder naar het ringstaartmaki verblijf (ik heb nog geen tijd gehad voor de beplanting sorry)
dit is het verblijf van de vrouwtjes ze zijn tijdelijk gescheiden vanwegen het feit dat er teveel maki's geboren worden
het binnenverblijf aan de achterkant zit het mannetjes binnen verblijf
het maki mannen verblijf
dan nu de ingang waar links de zoo ingang is en aan de rechter kan het aquarium, als je eenmaal in de zoo bent kun je wel gewoon allebei bezoeken
wij gaan naar het aquarium, hier zie je 3 van de 4 kassa's
de kaart controle
dan gaan we een soort van brugje op
het rotsspringer verblijf
we gaan het brugje af
dan zien we een onderwater ruit van de rotsspringers
dit was het tot nu toe
ik hoop dit weekend nog meer update's te doen ik hoop dat jullie het wat vinden zoals ik al eerder had gezecht is het gebied nog niet erg bebost of beplant gr timo13
Bericht veranderd door: timo13 - Vrijdag, 10 Jun 2011, 22:40
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Leuk update !!
De rotsspringers zijn lueke pinguïns ik vindt het mooi dat je zo ook onderwater kan zien.
Het maki probleem ja daar kan je niks aan doen maar het enigste is het scheiden van de dieren ik hoop als het rustiger is bij de maki's dat ze dan weer bij elkaar komen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
Haha daar kom ik weer met een reactie
Weer een leuke update met de kluten dat je van boven en benden kan zien. de zee Bassin is mooi. De zanbakhaaien en roggen passen goed bij elkaar en het ziet er heel natuurlijk uit Brullende Leeuwen