ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Hallo, Welkom in de showroom van Sea Life Park Tampa. Gelegen in, heel verassend; Tampa, Florida. Wat je niet verwacht van dit park is, Dat het eerste wat ik show een reptielenhuis is. Voor de diversiteit zijn er later in dit park niet alleen vissen, maar ook reptielen en vogels te bewonderen.
Maar dat was de intro, nu gaan we een bezoek brengen aan het park;
De ingang is nu nog klein, maar zal later zeker beter worden.
Van binnen in de ingang is verder niks te zien, dus we lopen gelijk door.
We zien een gebouw, het reptielenhuis, we kunnen kiezen of welke kant we op gaan..
We zullen eerst het gebouw maar in gaan.
We zien gelijk een aantal verblijven (teraria's), maar de meeste zijn allemaal leeg..
Op twee na, waar we nu naartoe lopen.
Het eerste van de 2 verblijven die we zien, is het verblijf voor Pantherkameleons.
Het verblijf daarna is dat voor Jacksons kameleons.
Het reptielenhuis is blijkbaar nog niet zo erg bewoond, dus we lopen het gebouw maar weer uit.
We kunnen weer kiezen tussen rechts of links, we gaan rechts want links is nog niks.
We zien een voliere, die jammergenoeg nog leeg is.
We lopen verder, en we zien dat we weer op dezelfde plek zijn uitgekomen waar we gestart zijn. Dit was dus de kleine rondleiding.
Nog even een overview.
Ik hoop dat je van dit kleine bezoekje genoten hebt, ik hoop je de volgende keer weer te zien!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 91 Prijzenkast:
2
Oud Crew-lid
Kassa Medewerker
Mooi gemaakt. vanaf boven ziet het reptielen huis er gewoon geweldig mooi uit goed gebruik gemaakt van de terrariums (of zo iets) naja ik vind de hokken ook wel wat hebben.
1
Verzorger
@ Dierenpark & IK, Heel erg bedankt voor jullie reactie!
Er is al wat meer bekend over het reptielenhuis. Daarom is er een plattegrondje gemaakt van de overzichtsfoto, Met de bouwplannen erop. Zoals de zien op de plattegrond, als je de spoiler opent, Zal de buitenvoliere omgebouwd worden tot het buitenverblijf voor Ruwnekvaranen. Ook zal er aan de andere kant van het gebouw het buitenverblijf voor Komodovaranen worden gebouwd. Er is inmiddels ook al bekend wat er in het middelste terrarium komt: een slangensoort.
1
Verzorger
Mijn medewerkers vonden het reptielenhuis toch een beetje klein uitgevallen, En daar was ik het eigenlijk wel mee eens. Nu hebben we verzonnen om het reptielenhuis groter te maken, Zodat er ook meer ruimte is voor de verschillende soorten dieren. Wat vinden jullie van dit idee?
Zoals eerder kan je hier de bouwplannen weer zien. ^^
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 10:06 | Bericht # 6
0
Verzorger
Dit is echt geniaal lollig Ik wilde voor mijn park precies hetzelfde gaan doen, Maar ik vond het telkens net niet goed genoeg Is het erg dat ik mijn gebouw alsnog afmaak? Want het ontwerp lijkt erg op die van jou...
Maar effe ontopic, Het ziet er goed uit zeg, Vooral het 5e plaatje ziet er top uit . Je hebt mooie planten gekozen, maar je hebt er niet te veel van geplaatst. Dat geeft bezoekers een ideaal gezicht op de dieren
Jortje
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 15:48 | Bericht # 8
0
Verzorger
@ Diertjee, Als tie af is zal ik het doen, Al kan dat nog een tijdje duren omdat ik met een geheel nieuw project bezig ben Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Donderdag, 19 Mei 2011, 21:05 | Bericht # 9
1
Verzorger
@ Jortje, Oké, maakt niet uit.
Mini Update. In deze mini-update behandelen we de tijdelijke voliere voor Dubbele neushoornvogels. Terwijl de verbouwingen aan het reptielenhuis in volle gang zijn.
Overview van de tijdelijke voliere.
Één van de dubbele neushoornvogels.
Nog een close-up met als achtergrond het verblijf.
@ Diertjee, Leuk zo'n nieuwe update Een leuk verblijf vooral met die rotsen.
Nog even over je vorige updates. Dat reptielenhuis vind ik wel leuk alleen jammer dat meerdere mensen dit hebben en weinig nieuws is. Toch vind ik dat je het leuk aangepakt heb. Dieren in een plaats vind ik ook wel leuk.
Verder vind ik het leuk dat ik je uuuh uitbreidingen leuk vind