ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja heel erg mooi met dat water als een soort van sloot en mooie vorm van het verblijf!!!! En lekker veel groen. Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@Nielsorka: Graag gedaan hoor, de maki's zitten er inmiddels in. @ Laraatje, oeriii en tinetjeee: Bedankt, dat van dat slootje had ik een beetje van echte zoos gehaald.
Er zijn inmiddels een paar dingen verandert in de zoo, zo is hij bevoorbeeld open en de gasten stromen binnen:
De rinstaartmaki's van nielsorka zitten inmiddels in hun verblijf:
Verder is er een nieuw verblijf bijgekomen:
Hier zitten de stokstaartjes:
Nog even een kijkje in het binnenhok:
Even een overzicht van het stokstaartjes-hok:
En een overzicht van de hele zoo tot nu toe:
Dat was het weer! Reacties zijn welkom! groetjes Quinten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik vind het serieus goed gedaan voor een eerste zoo, alles ziet er al best goed uit! vooral beplanting, alleen de vorm van verblijven ben ik niet echt overtuigd, maar verder echt al best goed! probeer bij het dak wel de reling weg te halen, en download please RR1!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ caspar1995, maar het nadeel is dat RR1 niet meer te downloaden is. Ik probeer al heel lang maar het lukt maar niet. Maar even ontopic. Echt een leuke zoo. Echt top voor je eerste zoo. Alleen zou je er misschien wat eetkraampjes,bankjes,prullenbakken kunnen neerzetten . Verder echt super Ga zo door. Groetjes Niels
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
al heel mooi voor je eerste zoo maar ik zie toch nog wat puntjes:
1.) in je eerste update zie je dat de hoeken van het dak niet goed aansluiten op het binnenverblijf van de maki's je kunt beter voor zo'n dak een download pakken die hebben meestal gewoon rechte hoeken 2.)je maki binnenverblijf vind ik zelf een beetje groot maar als je hem zo houd is het misschien een leuk idee om ramen neer te zetten dat de bezoekers naar binnen kunnen kijken 3.)wat nielsguchelaar zei over prullenbakken enzo en probeer planten en bomen enzo achter de verblijfven en langs de paden te doen zoals je al goed deed bij de ingang
dit waren mijn tips
zoals ik al zei ik vind het helemaal niet slecht als je er pas net aan begint