Datum: Woensdag, 17 Aug 2011, 16:10 | Bericht # 11
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
hey, zebrazappo, iuk vind het er weer goede uitzien, alleen ik zou de achterkant van de fennekss wel dichtmaken, anders zieje die lelijke uitgestrekte graslandschap steeds... niet erg mooi.. maaar, de stokstaartjes hebben wel een erg leuk verblijfje gekregen!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ caspar1995, HEEL ERG BEDANKT !!! ik ga dus verbouwen dus ze krijgen allemaal een ander verblijf
Added (19 Aug 2011, 15:59) --------------------------------------------- krantenberichtje
ZOO TIMBOEKTOE IS VERBOUWD de welbekende houtense zoo is verbouwd. ze gaan nu veel dingen doen met themagebieden en huizen de directeur heeft dit verteld aan krant, ook heeft hij laten weten dat er een kleine dieren huis is en dat er 2 symmetrische hokken zijn, uw verslaggever zal het aan u laten zien als de zoo word geopend. Volgens de Directeur gaat dit snel gebeuren dus wij wachten nog in spanning
Added (22 Aug 2011, 09:46) --------------------------------------------- krantenbericht
DE EERSTE BLIK IN TIMBOEKTOE ja, ja mensen uw verslaggever heeft de directeur zo gesmeekt dat ik jullie nu de hoefjes vlakte mag laten zien, dit moet uiteindelijk 1 grote vlakte worden. de directeur zei dat het kleinedierenhuis nog te gevaarlijk is om te betreden omdat dat nog te gammel is maar ik mocht wel foto's van bovenaf maken, hier de foto's overzicht van de hoefjes vlakte(aan de naam word nog gewerkt) de oryxen, saartje en saab om een beetje fun in het verblijf te gooien heeft de directeur in een melige bui een cactusberg bedacht(?) de zebra's Yen, en Eddie bij allebei de hokken is een stal en daar kunnen de bezoekers een kijkje nemen de zebra stal en de oryxen stal en dit was het weer mensen, de volgende keer de opening en dus ook het kleine dierenhuis ALGEMENE INFO. alle dieren van de hoefjes vlakte zijn afkomstig uit La Savaan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
mooi bedacht van zon hoefjes vlakte zijn je verblijven niet een beetje erg vierkant? voor de rest goede beplanting enzo ook leuk van de inkijk in het binnen verblijf
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er leuk uit. Misschien zou je bij (bijvoorbeeld) het binnenverblijf van de zebra een stukje openlaten tussen het pad en het hek. Met wat beplanting of zoiets? Maar waarom staan er achter het verblijf van de oryxen dierenkisten?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er leuk uit, alleen zijn de verblijven niet een beetje vierkant. Maar ze zijn wel goed beplant en een leuk uitkijkpunt bij de zebra´s en oryxen!!!! Mijn dieren hebben het goed bij jou en zullen waarschijnlijk zich snel voortplanten. Veel plezier ermee!!! groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ timo13, bedankt, ik ben blij met reacties want dan kan ik dingen verbeteren en ik had de verblijven vierkant gedaan omdat ze precies even groot zijn en anders was het moelijk om ze even groot te maken @ NielsGuchelaar, uuhm, tja, ehh nou kijk, eigenlijk zijn dat de dieren die achter de schermen zijn , maar ik had ze nog niet in een uithoek van de zoo gezet @ Laraatje2008, jaja ze zijn erg blij dus dat is goed nieuws, en wanneer de oryxen een baby krijgen en het is een mannetje, dan is ie voor timo13 @ Jeweetwelwie, bedankt, tja eigenlijk heb ik al uitgelegd waarom de verblijven vierkant zijn, en jouw dieren komen ook snel in de zoo
groetjes daan
Added (24 Sep 2011, 09:24) --------------------------------------------- NIEUWS ZOO TIMBOEKTOE KRIJGT EEN EIGEN KRANTJE hier de 1e uitgave( sorry als je denkt dat ik je idee steel jeweetwelwie, dat is niet mijn bedoeling) er zijn een aantal dingen veranderd in de Utrechtse zoo -de stokstaartjes zijn uitgebreid -de sabeloryxen hebben een jong -de zebra's zijn uitgebreid en in deze aflevering laten we het nog nooit vertoonde SMALLHOUSE HIER DE FOTO'S VAN SMALLHOUSE HET FENNEKEN VERBLIJF. deze blije diertjes hebben een tijdje terug 2 jongen gekregen deze zijn inmiddels volgroeid DE STOKSTAARTJES deze lieve diertjes hebben zich al vaak gereproduceert(moeilijk woord voor baren) DE AFRIKAANSE VLAKTE het zebra hok is uitgebreid omdat er een paartje nieuwe zebra's uit animals paradise zijn gekomen en wij hebben de stallen een tintje vreugde gegeven en groot nieuws...................................... WIJ HEBBEN EEN BABYSABELORYX MOGEN VERWELKOMEN EN HET IS EEN MANNETJE . als hij vlogroeid is gaat hij naar animals paradise waar hij de kudde van timo 13 mag gaan uitbreiden dit was het dan voor vandaag en dit is welkom -reacties -commentaar - min en plus punten groetjes uw verslaggever en de directeur van ZOOTIMBOEKTOE Daan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ziet er leuk uit, maar ik heb toch zo m'n min en plus punten
k vind het wel jammer dat je verblijven zo vierkant zijn, verder vindt ik het gebouw ook redelijk hoog, en ik vind het het niet zo mooi dat er eigenlijk een gebouw in een gebouw staat, maar ik snap wel wat je ermee bedoeld(denk ik), misschien is het snowleo stable pack wel een leuke oplossing... verder nog dit: ik zou de schuilplaatsen van de stokstaartjes verspreiden. en er is een klein probleem met het verhoogd pad denk ik, wat e niveau is niet uitgebalanceerd op dat van het pad( opl: doe de onderste rij weg, vergoog de grond zoat je tegen de rest van het pad komt verwijdr de twee de rij en plaats die terug, zo krijg je een verdere afdalig, dit is mooier dan zo een put)
ik vind het verder wel leuk hoe je verblijfen beplant,ook dat e je verblijven beplant zoals ze horen( weinig bomen in de woestijn) ik vind ook de kaktus berg erg cool bedacht, en is leuk getrokken, verder vind ik het ook tof dat je zoveel verchillende hekken gebruikt de lamp in het fenik verblijf vind ik ook wel een leuk idee
ik denk dat ik aan alle 3 de punten heb voldaan( ze waren allemaal ongeveer hetzelfde)
je bent goed opweg en ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Opzich een leuke dierentuin! Alleen zou ik als ik jou was, zoals al eerder is gezegt de vorm van het verblijf wat afwisselen. De cactusberg vind ik wel leuk bedacht alleen is hij iets té puntig, misschien kan je het iets minder puntig maken? Ook vind ik het een beetje dubbel om een stal in een binnenverblijf te zetten, die zou je wel weg kunnen halen of buiten kunnen neerzetten desnoods. De fennek & stokstaartjes verblijven vind ik overigens erg leuk bedacht! Het zebraverblijf ziet er het leukst uit vind ik
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
echt heeeeel jammer dat je de zebra's niet een groter/ ronder verblijf hebt gegeven, ik vind het ook nooit zo het zou al mooier zijn als je die waterpoel achter het verblijf er bij zou trekken mooi als je een binnenverblijf maakt en dan een stal erinzet je kunt ook hooi ofzo neerleggen( dat is een download). zo kan het dak ook weer wat lager
verder vind ik alles wel leuk beplant. en ook leuke diertjes voor een beginnende zoo ook leuk dat de stokstaartjes en fenneks binnen zitten