Datum: Donderdag, 11 Aug 2011, 08:47 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Dierenpark"Timboektoe" is een beginnende Dierentuin in Nederland, die zich nog graag wil uitbreiden. ze zijn al begonnen met de bouw en na een tijdje hadden ze een voillére voor de fazanten en de themnicks tragopan(volgens mij heb ik het fout geschreven ) Daarna zijn ze begonnen aan de bouw voor het reeën hok, bij het buitenhok was er nog wel een klein probleempje want er was een discussie over de hoogte van het hek, maar uiteindelijk zijn ze er toch uitgekomen door het hek met draden te doen, de reeën vinden het alleen een beetje eng maarja,Je kan niet alles hebben voor de rest ging de bouw soepeltjes
hier de update
Dierenpark"Timboektoe"
aan uw linkerhand ziet u de voillére en aan uw rechterhand, de reeën eerst nemen we een kijkje bij de reeën... sorry ,moet nu stoppen binnenkort komt de voillére
Datum: Donderdag, 11 Aug 2011, 09:32 | Bericht # 2
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
leuk begin hé! ik ind het heel leuk hoe het verteld, alleen helaas ben ik helaas niet zo'n fan van je hok. die gletser is onrealiztiche aangezien die bestaat voor prehistoriche dieren. en als ree kom je toch niet snel een gletser tegen. zeker voor een beginnende zoi, en de beestezelf zijn echt mislukt geskinde thomson gazelle. kan je niet die uit EE nemen? maar ik heb de volliere nog niet gezien, dus dat belooft wat. en zebrazappo, leuk dat je de ZTAO-community joint!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Donderdag, 11 Aug 2011, 12:10 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, maar ik heb een vraag over de dieren, hoe kom je aan de dieren. Ik vind het hok juist leuk, die gletsjer maakt het af en geeft een beetje historische effect aan het park. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 11 Aug 2011, 17:27 | Bericht # 4
0
Kassa Medewerker
@ caspar1995, wat betekent EE?? @ Laraatje2008, ze ztonden bij de gratis dierenlijst dus ik dacht dat ik ze gewoon kon plaatsen
ik ga verder met de voillere zoals je al ziet is het een inloop-voillére, de vogels zijn onschuldig en zijn bang voor de gasten maar ze wennen nog wel dit is ons mannetje themnicks tragopan :Todd dit is Fatima, onze vrouwtjes fazant en dit is Toto, ons vrouwtje themnicks tragopan bovenaanzichtvan de voillére dan lopen we de voillére uit en gaan door een stel mysterieuze bomentunnenls... ...en komen we uit bij een terrasje en een paar restaurantjes en dat was het weer, hopelijk vinden jullie het leuk en als je nog dieren wil of heb je ze die ik kan gebruiken, barst los
Datum: Donderdag, 11 Aug 2011, 17:56 | Bericht # 5
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
EE = european expeditions ik vind het hok van de taminc tragopan er veel beter van bezoekers mode uitzien, vanboven lijkt het wat kaal, maar dat valt wel mee van bezoekersmode, en daar draait het toch om he het pleintje lijkt me niet heel gezellig, het komt zo commercieel over, maar ik vind het wel een leuke zoo !
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er leuk uit, het reeen verblijf is best wel ruim. Alleen vind ik die bomen waar je doorheen loopt een beetje onrealistisch. Verder hoop ik nog veel te zien! Niels
@ ZebraZappo, Eigenlijk is alles al gezegd, van de eetpleintjes tot de gletsjer. Ik vind het leuk dat je bent begonnen met ZTAO en de voliere ziet er goed uit.
Ik mis helaas nog wel wat dingen, reeën zijn volgens mij echte dieren voor in de bossen. De bossen zijn meestal niet alleen bomen/planten, maar heuvels kunnen ook niet ontbreken. Misschien kan je daar nog naar kijken, want op dit moment is alles plat.
Datum: Woensdag, 17 Aug 2011, 11:52 | Bericht # 10
0
Kassa Medewerker
@ Jeweetwelwie, bedankt voor de tip ik ga er zeker aan werken, want we gaan binnenkort verbouwen
maar nu eerst de update de vernieuwde ingang de voilere is tijdelijk afgesloten voor bezoekers omdat de dieren, letterlijk en figuurlijk ZIEK werden van de bezoekers, vandaar dat et is dichtgebouwd bij de reeën is weinig veranderd, daarom show ik ze ook niet als je verder loopt zie je de stokstaartjes al deze diertjes heb ik gekregen van Thomvonder dan lopen we naar de grote desertkas met 2 fenekken, afkomstig van Jeweetwelwie de kas van boven gezien, met dak en zonder dak zo dit was het weer, en dit is de laatse update van het oude "Timboektoe" . Want de volgende keer is alles...