ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hoi iedereen, dit is de dierentuin van Timaap: apie-apie zoo! Deze zoo is opgericht voor de bescherming van apen, maar op het moment zjin er nog geen apen aanwezig! maar er zijn al wel andere dieren: goudfazanten!
hier een plaatje van de ingang: [img]http://[/img]
Hoi timaap, mooi begin van je zoo, ik hoop dat je binnenkort je verblijven showt! en natuurlijk de rest van je zoo! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo, Ja ik vind de ingang wel mooi, alleen die drinkfonteintjes zou ik daar niet plaatsen en het lijkt net nep!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Vrijwilliger
ik heb een nieuwe update van foto's ik heb er een paar gemaakt en die show ik. Hier mijn mannetjes goudfazant: [img]http://[/img] dit was het mannetje, nu komt het vrouwtje: [img][/img] nu zie je een stukje van de ingang waar de eerste dieren zijn! [img][/img]
groet. timaap
Added (30 Okt 2011, 10:37) --------------------------------------------- gezocht ringstaart maki's als je ze gratis(geen cradits) mag ik ze dan.
Omdat een van de door jou bedachte namen werden gebruikt, krijg je van FAUNA LIFE stokstaartje 1xm 1xv! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
hallo timaap
alweer een leuke update mooi gebouw van de goudfazanten ook een mooi verblijf van de ringstaartmaki's als ik ze had zou ik je ze geven maar ik heb er geen zoo.tycoon........2!!!
0
Vrijwilliger
[img][/img] dit is een foto van het vrouwtje (chraes) inplaats van dat ik het ringstaartmakieverblijf gebruik voor ringstaartmakie's gebruik ik het voor dootshooftaapjes. ik heb ook een mannetje (eddy) [img][/img] dit is het dootshooft aapjes verblijf!!!!!!
Datum: Woensdag, 02 Nov 2011, 22:25 | Bericht # 10
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het niet een heel mooi verblijf. Dit klinkt misschien heel bot, maar het zijn alleen maar tips. Laat wat foto's zien van de bezoekersuitkijkpunten. Beplant het buiten de verblijven wat meer. En gebruik soms rotsen als omheining. En misschien een overzichtfoto? Maar verder in het verblijf goed beplant. Natuurlijk leuke dieren. En de eerste update vond ik heel mooi! Dus als je die bouwstijl kan aanhouden, weet ik dat het heel mooi wordt. En dit een hele mooie dierentuin wordt. Je hoeft mijn tips natuurlijk niet te gebruiken. Maar het is alleen maar om te helpen. Dus vat het niet verkeerd op .