Zoo Jamanis
NielsG
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 16:16 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het er al mooi uit zien, maar hij is zo smal, en misschien kan je wat meer bomen aan de rechterkant plaatsen, verder al leuk. Maar waar gaan de bezoekers er uit??
Bericht Ik vind het er al mooi uit zien, maar hij is zo smal, en misschien kan je wat meer bomen aan de rechterkant plaatsen, verder al leuk. Maar waar gaan de bezoekers er uit?? Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 16:16
Aurlord
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 16:25 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , aan de rechterkant ben ik nog niet begonnen ja. En hoe de bezoekers eruit gaan weet ik nog niet. Het is nog niet af... Lars
Bericht @ NielsGuchelaar , aan de rechterkant ben ik nog niet begonnen ja. En hoe de bezoekers eruit gaan weet ik nog niet. Het is nog niet af... Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 16:25
NielsG
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 17:06 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Nu ik heel de update heb gezien, vind ik het er mooi uit zien! Leuk verblijf, goed gedaan Lars! En over m'n stem: Ik wil geen ringstaartmaki verblijf, die verdienen er één buitenverblijf bij...
Bericht Nu ik heel de update heb gezien, vind ik het er mooi uit zien! Leuk verblijf, goed gedaan Lars! En over m'n stem: Ik wil geen ringstaartmaki verblijf, die verdienen er één buitenverblijf bij... Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 17:06
qlabru
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 17:07 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Mooi gedaan! Goed beplant en een leuke ingang.
groetjes Quinten
Bericht Mooi gedaan! Goed beplant en een leuke ingang. Bericht getypt door - qlabru Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 17:07
Aurlord
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 17:10 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar en qlabru , bedankt! En dat klopt wel, ik kan er misschien een buitenverblijf aan vastmaken? Lars
Bericht @ NielsGuchelaar en qlabru , bedankt! En dat klopt wel, ik kan er misschien een buitenverblijf aan vastmaken? Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 17:10
NielsG
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 17:16 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (Aurlord )
ik kan er misschien een buitenverblijf aan vastmaken?
Dat lijkt me wel handig, en dan op die plek het binnenverblijf??
Bericht Quote (Aurlord )
ik kan er misschien een buitenverblijf aan vastmaken?
Dat lijkt me wel handig, en dan op die plek het binnenverblijf??Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 17:16
Aurlord
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 17:24 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , maar misschien is dat niet zo mooi. Dan zie je gelijk een stuk van de Zoo als je binnenkomt... Misschien dan een reptielenverblijf? Want ik heb 4 soorten slangen... Lars PS. komt mijn banner er al aan Niels?
Bericht @ NielsGuchelaar , maar misschien is dat niet zo mooi. Dan zie je gelijk een stuk van de Zoo als je binnenkomt... Misschien dan een reptielenverblijf? Want ik heb 4 soorten slangen... Lars PS. komt mijn banner er al aan Niels?Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 17:24
NielsG
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 17:43 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Aurlord , Dat kan ook natuurlijk! Ps, ik ben er meebezig. En hij heeft ook voorrang.
Bericht @ Aurlord , Dat kan ook natuurlijk! Ps, ik ben er meebezig. En hij heeft ook voorrang. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 17:43
Aurlord
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 17:44 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , ik kijk nog wel even wat ik ermee doe... Lars PS. oké!
Bericht @ NielsGuchelaar , ik kijk nog wel even wat ik ermee doe... Lars PS. oké! Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 17:44
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 20:12 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Aurlord , Ik vind het een mooie update. Leuk dat je die rots als achterkant hebt gebruikt! Zo ziet het verblijf er heel natuurlijk uit. Ik zou ook geen ringstaartmaki's maken, misschien kan dat beter een terrarium worden? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ Aurlord , Ik vind het een mooie update. Leuk dat je die rots als achterkant hebt gebruikt! Zo ziet het verblijf er heel natuurlijk uit. Ik zou ook geen ringstaartmaki's maken, misschien kan dat beter een terrarium worden? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 20:12