Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 17:01 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Quote (IK)
Waarom hebben de Capibara's zo'n hoog hek?
Dat heeft met het volgende verblijf te maken, de emoe's. Bedankt voor je reactie!
Aurlord
Added (17 Nov 2011, 16:01) --------------------------------------------- Hoi allemaal, Slecht nieuws. Mijn com was gecrasht dus ik was ook een lange tijd niet meer online geweest. ZT2 alles eruit, dus ik zal maar overnieuw moeten beginnen.
Datum: Donderdag, 17 Nov 2011, 18:26 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ja das best kl**en maar dat kan gebeuren niet een heel spectaculaire update maar t is een begin en het ziet er goed uit aleen volgens mij heb jij je detail heel laag staan want die van mij is veel mooier dus hoe kan dat?!
Ik hoop binnenkort te zien of mijn caracal goed verzorgt word! ik heb nog een tip: beplant je capibara verblijf wat meer, zodat ze op een natuurlijke manier wat privacy hebben! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er al goed uit ik had ook de tips die de ander al gaven . Ben benieuwd naar de emoe's Misschien kan je de moeras reskin downloaden die is wat mooier dan deze
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Welkom bij de showroom van Zoo Jamanis! Hieronder en op de volgende pagina's zie je de updates.
Ik (Lars) ben fotograaf. Ik bezoek dierentuinen in Rotterdam. Mijn eerste halte is Zoo Jamanis. Dat zal voorlopig zo blijven, de tweede halte zal zijn Zoo Auyisma. Op de eerste foto in mijn album zie je de ingang, hij is al bijna af!
We hebben een kaartje gekocht en lopen door, daar zien we een lege plek. Stem ook daarvoor wat daar moet! Vul onder je bericht in of je een Ringstaartmaki verblijf wilt of een
Ik loop richting het pleintje.
Ik loop richting het verblijf van de Kalkoenen
Hé wat is dat? O daar is Kalkoen Tyro al!
En daar ook Kalkoen Britney
Volgende keer in Zoo Jamanis de superzeldzame Soldatenara's. Vergeet ook niet te stemmen hé!
Heb je interesse in mijn dieren of denk je dat ik interesse heb in jouw dieren? Klik dan ---> hier <--- voor mijn Trade center.
Lars
Bericht veranderd door: Aurlord - Zondag, 25 Dec 2011, 16:23