@ thyrone2003, misschien een nieuwe update dan denk ik dat ze sneller reageren? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ thyrone2003, hoezo dat niet? je kan toch gewoon een zoo bouwen of een verblijf en die showen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 19:05 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
GROTE VERBOUWING!! Dierenpark Almere zal een grote verbouwing houden. het stokstaartjes verblijf gaat weg, en er komt in plaats een capibara verblijf. alleen het pad bij het begin gaat anders lopen, achter het capibara verblijf komt het vernieuwde stokstaartjes verblijf. het duurt even dus ik denk ............ een update. we zijn lang bezig,
we wensen je veel plezier!! Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zondag, 25 Dec 2011, 21:50
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 13:03 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
heel erg bedankt!! hij heeft longontsteking..........
we denken dit dit plan vast staat:
Quote (thyrone2003)
GROTE VERBOUWING!! Dierenpark Almere zal een grote verbouwing houden. het stokstaartjes verblijf gaat weg, en er komt in plaats een capibara verblijf. alleen het pad bij het begin gaat anders lopen, achter het capibara verblijf komt het vernieuwde stokstaartjes verblijf. het duurt even dus ik denk .......... een update. we zijn lang bezig,
we wensen je veel plezier!!
dit staat op deze pagina, het zevende bericht ----------------------------------------------------------- vinden jullie het wel een goed plan?? Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zondag, 25 Dec 2011, 21:51