ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
dan staat het vast!!
*jongens we kunnen bouwen
*zegt de directeur tegen zijn prive-bouwers
Added (18 Dec 2011, 10:03) --------------------------------------------- sorry voor de dubbelpost.
maar een belangerijke mededeling er komt maandag, dinsdag of woensdag een update
en in die update komt het capibara verblijf te staan de bouwvakkers hebben veel geéxperimenteert. en uiteindelijk is het mooi en heel natuurlijkgeworden.
ik zie je maandag, dinsdag of woensdag!!
en nog iets:er komen soort van delen in de zoo, niet alle dieren komen in een deel, want die komen gewoon los in de zoo, dus stem hier a.u.b: http://superzt.ucoz.com/forum/81-2622-1
ps. ik krijg een logo voor het dierenpark, en die gaat NielsGuchelaar maken Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zondag, 18 Dec 2011, 20:42
en nog iets:er komen soort van delen in de zoo, niet alle dieren komen in een deel, want die komen gewoon los in de zoo, dus stem hier a.u.b: http://superzt.ucoz.com/forum/81-2622-1
waarom een heel stem topic geopend je kan het hier toch ook vragen, bijvoorbeeld 1.Afrika vlakten 2. Australië vlakten enz... en uit eindelijk wie de meesten punten heeft die wordt gebouwd! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
0
Horeca Medewerker
@ Jeweetwelwie, heel erg bedankt!
@ wollykonijn, ik vroeg in mijn oude topic aan raymond of hij die wou verwijderen, omdat er iets was misgegaan, en hij heeft dat gedaan. dus het zal wel goed zijn.
Added (20 Dec 2011, 12:20) --------------------------------------------- ik ga tijdelijk stoppen met ztao, omdat ik mijn lening moet aflossen. dus ik denk dat ik ongeveer 2 maanden ga stoppen,of langer Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Dinsdag, 20 Dec 2011, 13:30
0
Horeca Medewerker
MEDEDELING:
ik ga al mijn dieren verkopen graag reageren in mijn trade topic. ___________________________________________________ sorry voor de dubbelpost maar: Wat vinden jullie van dit logo: _____________________________________________________________________ Dit wordt het capibara verblijf:
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zondag, 25 Dec 2011, 21:30