Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 00:04 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Heey iedereen,
Zoals jullie weten ben ik ook maar 's begonnen met ZTAO. Ik heb mijn eerste update klaarliggen. Ik begin met een stukje geschiedenis van de zoo.
HET VERHAAL
Austin was een klein, rustig stadje in de Verenigde Staten. Te klein en rustig. Daar moest verandering in komen. De regering besloot een dierentuin te openen. Een kleintje maar. Het viel onder McCamel Zoo Productions. Een grote organisatie die opgericht is door McCamel. Een van mijn opa's. Het was een succesvolle organisatie die zich inzette voor het behoud van dieren door middel van dierentuinen. Zo was ook deze dierentuin een kleine schakel in de community. Het ging steeds beter met de zoo. Het stadje kreeg een hoge reputatie, en veel toerisme. Bovendien was McCamel beroemd om zijn gulheid. Alles wat nodig was om een dierentuin leuk te maken, was er te vinden. Hij was een goede man. Maar helaas, we leven niet eeuwig. McCamel werd ernstig ziek en stierf op 2 februari 1934. De zoo raakte in verval doordat de organisatie niet goed werd geleid. Vele dierentuinen werden gesloten. Zo ook de onze.
We zijn een aantal generaties later. De McCamel zoals jullie hem kennen, ik dus, heeft besloten om de organisatie weer op gang te brengen. Hij wil klein beginnen en heeft als eerste doel gekozen, om Z.G.A weer op de been te brengen. Met een nieuw logo:
En een nieuwe dierentuin. Ik probeer jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden van de gebeurtenissen. Zo is vorige week, de nieuwe ingang geopent, en het emoe-verblijf. Hier wat foto's:
We komen aan bij de ingang met onze helicopter:
Eenmaal uitgestapt en in de dierentuin zien een pad:
We lopen door, en zien een klein gebouw:
We gaan erin en zien dat dit behoort tot het emoe-verblijf:
We lopen door:
Hier zien we het buitenverblijf:
En nog een foto:
En tot slot nog een overzichtje (open de spoiler):
Dit was het dan weer. We hopen jullie snel meer te laten horen.
ziet er mooi uit zeg leuk verhaal trouwens kan niet wachten tot meer een tip meschien een grooter verblijf voor evetuwelen uitbreiding een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Donderdag, 05 Jan 2012, 00:16 | Bericht # 3
2
Curator
@ legoman12324, thanks voor de tip. Ik maak het verblijf niet groter, maar als er wordt uitgebreid maak ik een apart verblijf voor het mannetje en als de kleintjes volwassen zijn doe ik ze naar de ZTAO-opvang ofzoiets!
@ McCamel, ik vind het top gedaan! echt super! ik vind ook geen minpunten echt niks vind ik er niet mooi aan Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 05 Jan 2012, 11:41
2
Curator
Wauw, ik had me niet voorgesteld dat jullie het zo mooi zouden vinden. Echt heel erg bedankt. En het glas lijkt lager dan het is. Het komt vrijwel tot de kop van de emoe. Er overheenstappen zal dus niet lukken. Maar toch bedankt! Ik hoop snel te kunnen updaten...
David
Added (06 Jan 2012, 16:55) --------------------------------------------- Voor de komende updates heb ik kleine dieren nodig. Ongeveer de grote van fenneks en stokstaartjes. Zoals een otter, kleine schildpad. Alvast bedankt!