Dierenpark Bloks India
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 17:30 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Hallo allemaal, ik begin weer eens met ZTAO Deze keer begint de dierentuin in India de dierentuin is beginnend ik ik ben dus op zoek naar dieren... Het verhaal: Er was eens een jonge man die hield er van om te reizen en naar het buiteland te gaan. De man was daarom dus ook best rijk, hij was ook zeer geintereseerd in de natuur. De natuur betekende veel voor hem en daarom ging die op reis naar India. Toen die in India was zag die hoeveel de mensen van de dieren en planten hielden. En die dag nog had die een lap grond gekocht van een paar arme boeren die weg wilde dus kocht hij de grond voor een dikke prijs. Later groeide het park steeds door en tot de dag van vandaag staan er nog maar een paar dingen: - Ingang - Nachtgebouw - Schildpaddenverblijf Zoals je hebt kunnen lezen is er nog niet zo veel maar dat gaat veranden als jullie mij helpen. Je kan mij bijvoorbeeld helpen door dieren aan te bieden, hieronder een lijstje met dieren die ik graag wil: - Galagapos reuzen schildpad - Nachtdieren - Savanne dieren, zoals Zebra's - Giraffe's - Gazelle's enz... - Tropische vogels - Tropische vissen De foto's van de dierentuin komen later dus wees gerust
Bericht Hallo allemaal, ik begin weer eens met ZTAO Deze keer begint de dierentuin in India de dierentuin is beginnend ik ik ben dus op zoek naar dieren... Het verhaal: Er was eens een jonge man die hield er van om te reizen en naar het buiteland te gaan. De man was daarom dus ook best rijk, hij was ook zeer geintereseerd in de natuur. De natuur betekende veel voor hem en daarom ging die op reis naar India. Toen die in India was zag die hoeveel de mensen van de dieren en planten hielden. En die dag nog had die een lap grond gekocht van een paar arme boeren die weg wilde dus kocht hij de grond voor een dikke prijs. Later groeide het park steeds door en tot de dag van vandaag staan er nog maar een paar dingen: - Ingang - Nachtgebouw - Schildpaddenverblijf Zoals je hebt kunnen lezen is er nog niet zo veel maar dat gaat veranden als jullie mij helpen. Je kan mij bijvoorbeeld helpen door dieren aan te bieden, hieronder een lijstje met dieren die ik graag wil: - Galagapos reuzen schildpad - Nachtdieren - Savanne dieren, zoals Zebra's - Giraffe's - Gazelle's enz... - Tropische vogels - Tropische vissen De foto's van de dierentuin komen later dus wees gerust Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 17:30
McCamel
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 17:38 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ik ben erg benieuwd naar je dierentuin. Doe je best man! Je begint in ieder geval al met een leuke verhaallijn! David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:45
Bericht Ik ben erg benieuwd naar je dierentuin. Doe je best man! Je begint in ieder geval al met een leuke verhaallijn! David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 17:38
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 18:18 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ McCamel , Leuk, en alvast bedankt voor de fenneks
Bericht @ McCamel , Leuk, en alvast bedankt voor de fenneksBericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 18:18
McCamel
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 18:21 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Geen dank. Ik krijg van jouw lijst die Niels heeft gekregen dieren. Daar ben ik ook heel erg blij mee. Dus dan kan ik wel wat terug doen!
Bericht Geen dank. Ik krijg van jouw lijst die Niels heeft gekregen dieren. Daar ben ik ook heel erg blij mee. Dus dan kan ik wel wat terug doen! Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 18:21
NielsG
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:39 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
En heel erg benieuwd! Zal er vast mooi uit zien!
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:47
Bericht En heel erg benieuwd! Zal er vast mooi uit zien! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 20:39
thomvonder
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:42 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Jongens dit is een showroom, geen tradecenter !
Bericht Jongens dit is een showroom, geen tradecenter ! Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 20:42
McCamel
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:44 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Thom, sorry man. Ik zal mijn bericht editen en hem plaatsen in zijn trade-topic. Mijn excuses hiervoor! David
Bericht Thom, sorry man. Ik zal mijn bericht editen en hem plaatsen in zijn trade-topic. Mijn excuses hiervoor! David Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 20:44
NielsG
Datum: Vrijdag, 13 Jan 2012, 20:46 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ thomvonder , Ik ook! Sorry Thom!
Bericht @ thomvonder , Ik ook! Sorry Thom!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 13 Jan 2012 om 20:46
Dierentuiner
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 11:25 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Hier alvast een klein voorproefje van mijn park :
Bericht Hier alvast een klein voorproefje van mijn park : Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 14 Jan 2012 om 11:25
NielsG
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 11:27 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er al heel leuk uit! Ben benieuwd hoe het uit pakt!
Bericht Ziet er al heel leuk uit! Ben benieuwd hoe het uit pakt! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 14 Jan 2012 om 11:27