ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ziet er heel erg goed uit Jorrit! Maar ipv water bij de tapirs te doen, zou ik die gewoon verplaatsen naar het perfect geschikte lege verblijf... Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
mooi hoor! de dieren hebben een mooi en ruim verblijf. alleen twee dingen. - ik zou bij de tapirs waar alleen het palen hekken staan zou ik iets er voor doen het lijk net of de tapirs zo kunnen ontsnappen - ik zou wat meer beplanten naast het pad.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Tapirs gaan naar het lege verblijf, dat sowiesow.Over het beplanten naast de paden, tsja, ik beplant eigelijk alleen de delen waar ik net verblijven heb beplant. De delen aan de andere kant boeien mij eigenlijk niet zoveel xD (komen wel planten hoor, ben nu gewoon nog te lui om dat te gan doen, ook omdat ik nog niet weet waar de volgende vrblijve komen ;)) Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Leuke update, alleen is het nogal onrealistisch dat je zo je hand in het tapirverblijf kan steken Maar omdat de tapirs toch naar een ander verblijf gaan maakt dat niet zo veel uit. Ik ben nu al benieuwd naar de volgende update
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Mooie update! Ik vind het heel leuk om te zien dat je eigenlijk ook zo de draad weer oppakt wat betreft de ZTAO. Je maakt die verblijven heel realistisch. En ik zie de anderen wel klagen over je Tapir-verblijf, maar met hekken langs het pad is dat probleem ook weer verholpen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Nieuwe update, 4 plaatjes en 3 nieuwtjes! Als eerst, de neusapen zijn ingetrokken in het apenverblijf!
Als tweerde nieuwtje, de tapirs zijn naar hun nieuwe verblijf gebracht!
En als derde, en het leukste nieuwtje, presenteren wij vol trots het nieuwe Zuid-Amerika verblijf! Hier lopen nu alleen nog maar nandoes, wij zijn erg trots dat we deze soort hebben mogen lenen van Jeweetwelwie!
Dat was de update alweer,
~Hope you liked it~ Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jorrit - Dinsdag, 24 Jan 2012, 15:26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
vind het beter nu de zebra's en gazelles samen zitten, je verblijven zien er goed verzorgd uit, nog een beetje afwerken maar voor de rest vind ik het zeer mooi gedaan! kijk uit naar de volgende update!