Gave verblijven weer Jorrit! Het Zuid-Amerika verblijf vind ik het beste, de beplanting is daar erg mooi en je hebt ook wat heuvels gemaakt waardoor het er heel realistisch uitziet En ik ben het eens met Kevin, dat hek kan je beter door een ander hek vervangen. Want dat hek is een 'onder constructie' hek en het verblijf is toch niet meer onder constructie ?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik ben het met jullie eens over het hek, maar willen jullie dan wel zeggen welk hek ik dan moet gebruiken (heb er al aardig wat geprobeerd). Zo heb ik eigenlijk niks aan de kritiek Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 11:44 | Bericht # 26
0
Verzorger
Kleine update! Ik heb een verblijf gebouwd dat geinspireerd is op ZooLeopards kraanvogelverblijf die te zien is op TS. Het is voor kangoeroes. De kangoeroes zijn te zien vanaf een verhoogd pad (voor de privacy, omdat de bezoekers zo niet alles kunnen zien). Ik heb 2 mannetjes (1 opgegroeid jong) en 1 vrouwtje. Er is een binnenverblijf, en een apart verblijf om dieren van elkaar te scheiden als dat nodig is.
~Hope you liked it~ Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 13:15 | Bericht # 28
0
Verzorger
Jah, dat bouwhek weer xD Jullie moeten er maar rekening mee houden dat als ergens dat hek staat, het nog eranderd/verbouwd moet worden Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel