London Zoo
Christopher
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 18:04 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Na een rampzalige ontsnapping van 3 olifanten naast onze Zoo is de ingang geplunderd! Wij willen nu 2 miljoen inzamelen om een ingang, bomen en 2 verblijven te maken. Willen jullie alsjeblieft doneren? (nepgeld) Christopher
Bericht Na een rampzalige ontsnapping van 3 olifanten naast onze Zoo is de ingang geplunderd! Wij willen nu 2 miljoen inzamelen om een ingang, bomen en 2 verblijven te maken. Willen jullie alsjeblieft doneren? (nepgeld) Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 18:04
Lucoshi
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 18:46 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Namens Dierenpark de Schol doneren wij een bedrag van maarliefst een half miljoen euro, doe er iets moois mee!
Bericht Namens Dierenpark de Schol doneren wij een bedrag van maarliefst een half miljoen euro, doe er iets moois mee! Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 18:46
thyrone2003
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 18:47 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Christopher , De stichting T.Z.P (mijn stichting) doneert 1 miljoen euro!! hoop dat je er wat mee kan!!
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht @ Christopher , De stichting T.Z.P (mijn stichting) doneert 1 miljoen euro!! hoop dat je er wat mee kan!!Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 18:47
Christopher
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 18:58 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Heel erg bedankt allebij! We moeten nu nog maar 0.5 miljoen! Deze foto vonden we in mijn oom´s fotoboek. Zo willen wij de ingang ook ongeveer gaan maken. Wat vinden jullie daarvan? Christopher
Bericht Heel erg bedankt allebij! We moeten nu nog maar 0.5 miljoen! Deze foto vonden we in mijn oom´s fotoboek. Zo willen wij de ingang ook ongeveer gaan maken. Wat vinden jullie daarvan? Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 18:58
{Kevin}
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 19:37 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Verzorger
Bonita Springs Zoological Garden doneert je 1 miljoen euro! Mooie ingang trouwens! Ps: M'n broertje vond de tekening op de andere ingang op een giraf lijken..
Bericht Bonita Springs Zoological Garden doneert je 1 miljoen euro! Mooie ingang trouwens! Ps: M'n broertje vond de tekening op de andere ingang op een giraf lijken.. Bericht getypt door - {Kevin} Toegevoegd op 21 Jan 2012 om 19:37
Christopher
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 14:45 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ {Kevin} , Bedankt! Daardoor is de ingang hard in aanbouw! In het eerste bericht zie je de bouwplaten van update 1 staan. De boomkeuze zal nog veranderd worden. Er zijn ook Fenneks dus op naar rep 2. Christopher Added (22 Jan 2012, 13:45) --------------------------------------------- Hebben jullie mijn update gezien? Christopher
Bericht @ {Kevin} , Bedankt! Daardoor is de ingang hard in aanbouw! In het eerste bericht zie je de bouwplaten van update 1 staan. De boomkeuze zal nog veranderd worden. Er zijn ook Fenneks dus op naar rep 2. Christopher Added (22 Jan 2012, 13:45) --------------------------------------------- Hebben jullie mijn update gezien? Christopher
Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 14:45
Jake
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 17:00 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Het ziet er al erg goed uit. Het Fennek verblijf mag van mij wel meer beplanting hebben
Hey allemaal. Ik ben het broertje van Christopher.
Bericht Het ziet er al erg goed uit. Het Fennek verblijf mag van mij wel meer beplanting hebben Bericht getypt door - Jake Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 17:00
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 18:11 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
de foto van de ingang is echt mooi. goed beplant. en ook leuk dat je foto zwart wit is. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht de foto van de ingang is echt mooi. goed beplant. en ook leuk dat je foto zwart wit is. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 18:11
tinetjeee
Datum: Dinsdag, 24 Jan 2012, 16:14 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
de zwart wit foto van de ingang vind ik zeer geslaagd! er staat zeker voldoende beplanting rond! misschien nog iets langs het pad zetten, de rest is goed. ik kijk uit naar je volgende update! groetjes tinetjeee ;d
Bericht de zwart wit foto van de ingang vind ik zeer geslaagd! er staat zeker voldoende beplanting rond! misschien nog iets langs het pad zetten, de rest is goed. ik kijk uit naar je volgende update! groetjes tinetjeee ;d Bericht getypt door - tinetjeee Toegevoegd op 24 Jan 2012 om 16:14
Yoshi073
Datum: Vrijdag, 24 Feb 2012, 21:56 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Leuke dierentuin het fenneke verblijf word mooi ik moet nog beginnen Ik hoop dat er meer komt ! en de gebouwen ook heel mooi en preciesies gebouwd een mooie zoo heb je Groetjes: Yoshi073 !
Bericht Leuke dierentuin het fenneke verblijf word mooi ik moet nog beginnen Ik hoop dat er meer komt ! en de gebouwen ook heel mooi en preciesies gebouwd een mooie zoo heb je Groetjes: Yoshi073 ! Bericht getypt door - Yoshi073 Toegevoegd op 24 Feb 2012 om 21:56