London Zoo
Christopher
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 15:19 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Welkom in de showroom van London Zoo. Hier zijn de eerste previews en het verhaal.
Ingang. Bouwplaat
Het pad daarna. Bouwplaat
Zien het gebouw. Bouwplaat
Fennekverblijf met Fenneks. Bouwplaat
Aan de andere kant nog niks. Bouwplaat
Overzicht. Bouwplaat
Christopher
Bericht veranderd door: Christopher - Zondag, 22 Jan 2012, 10:28
Bericht Welkom in de showroom van London Zoo. Hier zijn de eerste previews en het verhaal.
Ingang. Bouwplaat
Het pad daarna. Bouwplaat
Zien het gebouw. Bouwplaat
Fennekverblijf met Fenneks. Bouwplaat
Aan de andere kant nog niks. Bouwplaat
Overzicht. Bouwplaat
Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 15:19
raymondhoek
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 15:22 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Leuk dat dier zo in het dak. Wel vreemd dat bij jou alle dakpannen plat liggen. Wel vraagt het verhaal naar meer, dus ik blijf vooral kijken! Raymond
Bericht Leuk dat dier zo in het dak. Wel vreemd dat bij jou alle dakpannen plat liggen. Wel vraagt het verhaal naar meer, dus ik blijf vooral kijken! Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 15:22
NielsG
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 15:22 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het er ook leuk uit zien! Origineel gedaan, mooie opbouw. Misschien wat meer beplanting?? Niels
Bericht Ik vind het er ook leuk uit zien! Origineel gedaan, mooie opbouw. Misschien wat meer beplanting?? Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 15:22
Christopher
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 15:26 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ raymondhoek , wij zijn van plan om de dakpannen nog op te gaan hogen. Het is inderdaad een soort wolf/hond die op het dak staat. @ NielsGuchelaar , de beplanting moet nog komen. Ik was even gericht op de ingang. Bedankt voor de snelle reacties! Christopher
Bericht @ raymondhoek , wij zijn van plan om de dakpannen nog op te gaan hogen. Het is inderdaad een soort wolf/hond die op het dak staat. @ NielsGuchelaar , de beplanting moet nog komen. Ik was even gericht op de ingang. Bedankt voor de snelle reacties! Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 15:26
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 18:33 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
mooi ingang! en leuk verhaal. aan je ingang te zien ben je vast een goede bouwer voor zoo's verder wacht ik af tot er een update komt. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht mooi ingang! en leuk verhaal. aan je ingang te zien ben je vast een goede bouwer voor zoo's verder wacht ik af tot er een update komt. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 18:33
Real_thomas
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 18:40 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Ziet er leuk uit!!! Misschien in plaats van de zoomuur beplanting? verder ziet het er leuk uit!!! gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Ziet er leuk uit!!! Misschien in plaats van de zoomuur beplanting? verder ziet het er leuk uit!!! gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 18:40
Christopher
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 18:43 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Kit_Fisto , dankje! @ Real_thomas , dat is een bug bij mij. Dat kan dus niet! Christopher
Bericht @ Kit_Fisto , dankje! @ Real_thomas , dat is een bug bij mij. Dat kan dus niet! Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 18:43
Real_thomas
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 18:44 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
@ Christopher , misschien de combipatch opnieuw downloaden? gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ Christopher , misschien de combipatch opnieuw downloaden? gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 18:44
Christopher
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 18:51 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Real_thomas , kunnen we dit via PB doen? Christopher
Bericht @ Real_thomas , kunnen we dit via PB doen? Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 18:51
thyrone2003
Datum: Donderdag, 19 Jan 2012, 19:03 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Christopher , leuk gedaan, maar ik vind ook dat de dakpannen schuin moeten liggen. Maar dat gaat al gebeuren verder kan ik nog niet zo veel zeggen, tis maar 1 plaatje xD. Thyrone
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Donderdag, 19 Jan 2012, 19:04
Bericht @ Christopher , leuk gedaan, maar ik vind ook dat de dakpannen schuin moeten liggen. Maar dat gaat al gebeuren verder kan ik nog niet zo veel zeggen, tis maar 1 plaatje xD. Thyrone Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 19 Jan 2012 om 19:03