Dierenpark de Schol
Christopher
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 10:32 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Lucoshi , Erg fijn! De vader en moeder zullen wel langer leven, anders schenk ik er nog 1xV bij om inteelt te voorkomen. Christopher
Bericht @ Lucoshi , Erg fijn! De vader en moeder zullen wel langer leven, anders schenk ik er nog 1xV bij om inteelt te voorkomen. Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 10:32
Lucoshi
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 10:49 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ernstig bedankt voor de Capibara, wij zullen haar met liefde verzorgen. Damens en Heren, wij zijn namens Dierenpark de Schol trots om te melden dat ons exclusieve fokprogramma met succes is voltooid! De 2 Cheeta's uit Wellington Zoo hebben 3 schattige welpjes gekregen: Wij hopen in de toekomst nog meer Cheeta Welpjes te krijgen en zo de populatie van cheeta's te vergroten! Ze heten James, Cindy en Indra Oja: Hier zijn de foto's van het cheeta buitenverblijf: Ook hebben wij een actie: Raad het Verblijf: Welk dier komt hier in? Degene die het goed raad, zal een paartje gratis krijgen! Added (22 Jan 2012, 09:49) --------------------------------------------- Mensen! Dit is echt onze geluksdag! We hebben opnieuw 4 Capibara Baby's gekregen! Jammer genoeg zijn het wel 3 mannetjes en één vrouwtje, dus wij zoeken een dierentuin die 2 Mannetjes kan overnemen! Deze zullen wij houden voor ons toekomstige project...
Bericht veranderd door: Lucoshi - Zondag, 22 Jan 2012, 11:02
Bericht Ernstig bedankt voor de Capibara, wij zullen haar met liefde verzorgen. Damens en Heren, wij zijn namens Dierenpark de Schol trots om te melden dat ons exclusieve fokprogramma met succes is voltooid! De 2 Cheeta's uit Wellington Zoo hebben 3 schattige welpjes gekregen: Wij hopen in de toekomst nog meer Cheeta Welpjes te krijgen en zo de populatie van cheeta's te vergroten! Ze heten James, Cindy en Indra Oja: Hier zijn de foto's van het cheeta buitenverblijf: Ook hebben wij een actie: Raad het Verblijf: Welk dier komt hier in? Degene die het goed raad, zal een paartje gratis krijgen! Added (22 Jan 2012, 09:49) --------------------------------------------- Mensen! Dit is echt onze geluksdag! We hebben opnieuw 4 Capibara Baby's gekregen! Jammer genoeg zijn het wel 3 mannetjes en één vrouwtje, dus wij zoeken een dierentuin die 2 Mannetjes kan overnemen! Deze zullen wij houden voor ons toekomstige project... Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 10:49
NielsG
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 10:56 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er weer heel leuk uit! En ik denk dat er stokstaartjes komen!
Bericht Ziet er weer heel leuk uit! En ik denk dat er stokstaartjes komen! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 10:56
Lucoshi
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 11:03 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Nee, sorry, die komen er niet
Bericht Nee, sorry, die komen er niet Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 11:03
thyrone2003
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 11:07 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
ik wil je 2M capibara's wel opvangen !! mooie zoo, lekker veel beplanting, leuk dat het fokprogamma goed lukt!! P.s heb je deze post gezien: Quote (thyrone2003 )
ik wil wel je fenneks opvangen!!
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht ik wil je 2M capibara's wel opvangen !! mooie zoo, lekker veel beplanting, leuk dat het fokprogamma goed lukt!! P.s heb je deze post gezien: Quote (thyrone2003 )
ik wil wel je fenneks opvangen!!
Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 11:07
Lucoshi
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 11:13 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Oké, je mag de Fenneks en de 2 Capibara's hebben! Wij hebben een nieuwe diersoort nodig voor het Fennekverblijf.
Bericht veranderd door: Lucoshi - Zondag, 22 Jan 2012, 11:13
Bericht Oké, je mag de Fenneks en de 2 Capibara's hebben! Wij hebben een nieuwe diersoort nodig voor het Fennekverblijf. Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 11:13
Christopher
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 11:20 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Lucoshi , Waar zoek je naar? Reageer anders in mijn Trade topic! Christopher
Bericht @ Lucoshi , Waar zoek je naar? Reageer anders in mijn Trade topic! Christopher Bericht getypt door - Christopher Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 11:20
thyrone2003
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 11:27 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Lucoshi , bedankt!!
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht @ Lucoshi , bedankt!!Bericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 11:27
Lucoshi
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 11:48 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Oké, Wij hebben opnieuw nieuwe Capibara Baby's! Wij moeten nu echt gaan beginnen aan ons grote project: Aedificium Amazone. Hiervoor hebben wij minstens 4 Miljoen Euro nodig en een hoop Dieren uit de Amazone! Als je dieren hebt die wij kunnen krijgen (Gratis, lenen of ruilen. Niet kopen , ik ben blut), zeg dat dan hier!
Bericht Oké, Wij hebben opnieuw nieuwe Capibara Baby's! Wij moeten nu echt gaan beginnen aan ons grote project: Aedificium Amazone. Hiervoor hebben wij minstens 4 Miljoen Euro nodig en een hoop Dieren uit de Amazone! Als je dieren hebt die wij kunnen krijgen (Gratis, lenen of ruilen. Niet kopen , ik ben blut), zeg dat dan hier! Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 11:48
timo13
Datum: Zondag, 22 Jan 2012, 11:50 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Lucoshi , helaas kan ik je geen dieren aanbieden vandaar dat wij van biotropo zoo parks en Animals Paradise je 1,5 miljoen aan bieden voor het nieuwe deel in je zoo
Bericht @ Lucoshi , helaas kan ik je geen dieren aanbieden vandaar dat wij van biotropo zoo parks en Animals Paradise je 1,5 miljoen aan bieden voor het nieuwe deel in je zooBericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 22 Jan 2012 om 11:50