Update2 Na een lange tijd niks gepost te hebben ben ik blij nu weer een update te doen! Die lange tijd heeft ook een reden... De zoo is verhuisd! Alleen show ik deze update het : Emoe verblijf en het van de stokstaartjes Ff, nog iets het zijn geen emoe's maar nandoe's, dit mag eigenlijk niet maar ik weet niet waar ik een emoe kan downloaden Hier komt hij dan de update waar we allemaal lang op hebben gewacht: De ingang het is eigenlijk een saaie ingang, maar er word nog wat aan gedaan!
Het Emoe verblijf( tijdelijk nadoe's tot ik emoe's heb gevonden)
We lopen nu richting het verblijf van de stokstaartjes..
En dan het overzicht.
Ik hoop dat jullie het mooi vonden, en genoten hebben, daarbij hoop ik ook op reactie's! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, Leuk verblijf. Misschien wat kaal, maar daar kun je nog aan werken. Als je er wat verschillende planten inzet, wordt die al iets mooier! Ook hebben de stokstaartjes een best groot verblijf, hebben ze wel lekker de ruimte zullen we maar zeggen.
Leuk gedaan zo met die doorgangen richting de verblijven en je hebt er wel over nagedacht met de binnenverblijven! De dieren hebben het zo te zien erg naar hun zin.