Welkom in mijn ZTAO zoo ik heb me aan gemeld voor ZTAO dus hier komt straks mijn zoo te staan Hier kan je naar m,n Traden Center:Trade Center wollykonijn Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Donderdag, 09 Feb 2012, 10:34
@ egbert, Ja ja, ga het vanavond of dadelijk uploaden dan is de update er
Added (10 Feb 2012, 18:12) --------------------------------------------- Ooh, dit is niet leuk, geen update vandaag denk ik! Heb na dat ik een anderen zoo had opgeslagen, op spel laden geklikt kom ik niet in m,n ZTAO zoo maar op m,n menu wil ik de zoo laden staat er die anderen zoo echt, gemeen van die pc Hier in ieder geval het logo: Hij is niet zo heel mooi Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Vrijdag, 10 Feb 2012, 19:19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Nou, dan kun je wel wat tips van me krijgen. Ik merk dat je graag experimenteert en het liefst zelf je dingen maakt. Als je mij een PB stuurt wil ik wel wat ervaring en trucjes met je delen!
Jullie ff geluk, ik werk er niet mee weet niet eens hoe het werkt Maar ik heb graag wat Tips!
Added (10 Feb 2012, 21:31) --------------------------------------------- @ wollykonijn, Ik kan gelukkig toch nog de update plaatsen van deze dieren: capibara's stokstaartjes Hier een overzicht foto, Ik heb op dit gedeelte van het park goed me best gedaan wat hopelijk wel te zien is!
Nu de Update! We komen bij de ingang aan. en lopen naar een soort gebouwtje. Het eerste verblijf het capibara verblijf! We lopen de hal uit en gaan naar een fontijn toe. We lopen er ff om heen. En we gaan naar het volgende verblijf van de stokstaartjes. En we lopen door naar de anderen kant van het capibara verblijf. De volgende keer probeer ik het zebra verblijf te uploaden, ik hoop ook op commentaar! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Vrijdag, 10 Feb 2012, 22:34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie grote verblijven en een leuke kleine en gemoedelijke ingang!!! De dieren vind ik ook heel erg leuk, kleine en leuke dieren!! Ga zo door en groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!