Boesveld zoo
Cheeta7
Datum: Zaterdag, 04 Aug 2012, 13:32 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Héél goede vorderingen gemaakt! Wel zou ik geen muren plaatsen op steile rotsen (komt niet echt mooi over) en zou ik de dierentuinmuren (die muren die je héle dierentuin afsluiten ) wat wegsteken achter beplanting. Verder is je combinatie van downloads héél erg goed! Je verblijven zijn ruim en komen gezellig over. Verder nog veel succes!! Groetjes Cheeta7
Bericht Héél goede vorderingen gemaakt! Wel zou ik geen muren plaatsen op steile rotsen (komt niet echt mooi over) en zou ik de dierentuinmuren (die muren die je héle dierentuin afsluiten ) wat wegsteken achter beplanting. Verder is je combinatie van downloads héél erg goed! Je verblijven zijn ruim en komen gezellig over. Verder nog veel succes!! Groetjes Cheeta7 Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 04 Aug 2012 om 13:32
boerroel545
Datum: Zaterdag, 04 Aug 2012, 14:42 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
wow jij bent al een stuk beter geworden ik mischien nog wel een paar tips - ik zou wat meer beplanting wellen zien naast de paden - en het zou realistischer zijn als je maar een biome gebruikt maar het gaat al stukken beter ga zo door gr.boerroel545
Bericht wow jij bent al een stuk beter geworden ik mischien nog wel een paar tips - ik zou wat meer beplanting wellen zien naast de paden - en het zou realistischer zijn als je maar een biome gebruikt maar het gaat al stukken beter ga zo door gr.boerroel545 Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 04 Aug 2012 om 14:42
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 04 Aug 2012, 14:45 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Eerst vondt ik het parkk maar niks. Ik vondt jou bouwstijl ook niet zo mooi. Maar nu denk ik: WOW!!! Je bent echt vooruit gegaan en ik vindt het park zelf heel mooi. Ik heb wel een tip: _ blijf zo door gaan!!! Gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht Eerst vondt ik het parkk maar niks. Ik vondt jou bouwstijl ook niet zo mooi. Maar nu denk ik: WOW!!! Je bent echt vooruit gegaan en ik vindt het park zelf heel mooi. Ik heb wel een tip: _ blijf zo door gaan!!! Gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 04 Aug 2012 om 14:45
greatzoo
Datum: Zaterdag, 04 Aug 2012, 17:30 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ boerroel545 de dieren beginnen te zeuren als ik een biom. en verder bedankt allemaal ik doe zeker wat met de tips.
Bericht @ boerroel545 de dieren beginnen te zeuren als ik een biom. en verder bedankt allemaal ik doe zeker wat met de tips.Bericht getypt door - greatzoo Toegevoegd op 04 Aug 2012 om 17:30
ZooM
Datum: Zaterdag, 04 Aug 2012, 18:10 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ greatzoo , ik vind je eerste update niet zo, maar die tweede maakt het helemaal weer goed! Wat een vooruitgang! prachtig die grootte verblijven. @ boerroel545 , je hoeft niet contstant dezelfde boime te gebruiken om het realistischer te maken.
Bericht @ greatzoo , ik vind je eerste update niet zo, maar die tweede maakt het helemaal weer goed! Wat een vooruitgang! prachtig die grootte verblijven. @ boerroel545 , je hoeft niet contstant dezelfde boime te gebruiken om het realistischer te maken.Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 04 Aug 2012 om 18:10
harry
Datum: Maandag, 06 Aug 2012, 10:29 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
voor een beginner toch wel oké. maar ik houd helemaal niet van de orginele zt2 stijl...simpelweg omdat dit niet realistisch is en het niet op een echte zoo lijkt... maar het is jouw stijl...
Bericht voor een beginner toch wel oké. maar ik houd helemaal niet van de orginele zt2 stijl...simpelweg omdat dit niet realistisch is en het niet op een echte zoo lijkt... maar het is jouw stijl... Bericht getypt door - harry Toegevoegd op 06 Aug 2012 om 10:29
thijsboy123
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 18:01 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ziet er leuk uit maar niet hellemaal realistisch (is niet erg want in het begin deed ik dat ook niet).
Bericht ziet er leuk uit maar niet hellemaal realistisch (is niet erg want in het begin deed ik dat ook niet). Bericht getypt door - thijsboy123 Toegevoegd op 10 Aug 2012 om 18:01
greatzoo
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 23:24 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Groote Verandering Er word Nu Vlink Gebouwd aan nieuwe Verblijven voor Boesveld Zoo Alle oude Verblijven zijn zo goed als weg. Bij De volgende Updates Zullen we Steets Een Gebied Per Keer laten zien.
Bericht Groote Verandering Er word Nu Vlink Gebouwd aan nieuwe Verblijven voor Boesveld Zoo Alle oude Verblijven zijn zo goed als weg. Bij De volgende Updates Zullen we Steets Een Gebied Per Keer laten zien.Bericht getypt door - greatzoo Toegevoegd op 10 Aug 2012 om 23:24
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 10:06 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
@ greatzoo , ben benieuwdt naar de nieuwe gebieden. gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ greatzoo , ben benieuwdt naar de nieuwe gebieden. gr. Marijn Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 10:06
Olaf2000
Datum: Zaterdag, 11 Aug 2012, 11:16 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ow, laat maar komen hoor!
Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Bericht Ow, laat maar komen hoor! Bericht getypt door - Olaf2000 Toegevoegd op 11 Aug 2012 om 11:16