ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Welkom mensen bij update 2 van Allwetterzoo Neurenberg!! We hebben besloten om verder te gaan met wereldcontinenten, en dat brengt ons in Zuid-Amerika. (Aangezien onze brilberen in midden/zuid? Amerika wonen). In deze update zullen we onder anderen 3 nieuwe hokken behandelen, en wat baby nieuws. Laten we maar beginnen. We gaan de tunnel weer in. Daar zien we een nieuwe raam. Kun je al raden wat er in zit? Nadat we de tunnel uitkomen zien we dit. We kunnen dus 2 wegen in. Bebost gebied waar we het eerste nieuwe hok zien. Helaas komt dat later, we gaan eerst het kleine gebouw in. Het 2de raam. Niets te zien, ze zitten waarschijnlijk verscholen. Het hok is overigens van de zuidelijke boommiereneters. (Ze zijn er wel, alleen nu niet te zien.) We gaan het gebouw uit, en komen bij het derde verblijf uit. De helft van onze groep doodshoofdaapjes heeft zich hier gevestigd. Je kan de doodshoofdaapjes overigens wel zien, maar je moet goed zoeken! We draaien ons om, en we zien het eerste nieuwe verblijf, opnieuw. De waterval is ondertussen gesloopt, het matchte niet met het verblijf. Het verblijf is van de Reuzenmiereneters, die nog niet gearriveerd zijn. Na de nieuwe verblijven bezocht te hebben, gaan we een kijkje nemen achter de schermen. Een stukje verder..je ziet het al in de verte. Achter de schermen zijn een paar van mijn tropische vissen te vinden, en mijn lamantijnen. (De groep is nu goed uitgebreid, en zal binnenkort weer plaats maken voor iets anders.) Overzichtje. Het baby nieuws! Er zijn een paar jonge brilberen geboren! Plattegrond Dat was het weer, tot de volgende keer in update 3! Pokemon White team!
het is weer top jeroen alles klopt en past bij elkaar wel vind ik het jammer dat je bij de doodshoofdaapjes de zoo muur ziet voor de verderest gewoon top
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Quote (Dierenpark)
Nice jeroen heb weer genoten,
me2
Leuk dat er zo echt een stijl in begint te komen, doordat de verblijven veel gelijkenissen hebben. Ik vind dat de zuidelijke boommiereneters een mooi verblijf hebben, spijtig dat ze niet te zien zijn xD, tof dat er planten op het dak staan. Maar ik zou struiken tegen de zoo muur zetten zodat deze niet te zien is...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Bedankt iedereen voor de reacties! Ik zal de zoomuur wegwerken bij de doodshoofdaapjes, zoals jullie zeiden. Maar nu eerst update 3, laten we maar beginnen.
Update 3 We beginnen deze update met wat nieuws uit het (oude) brilberen verblijf. Het is helaas te klein geworden voor de groep. We hebben al meteen een vervanger geregeld, de veelvraat. De veelvraat. Het verblijf voor de Amerikaanse bevers voor wanneer ze arriveren. We vervolgen het pad naar het Amerikaanse bizon verblijf. Het Amerikaanse bizon verblijf. (Ja..sommige verblijven zijn nog leeg :x ). We gaan weer verder, en we zien verderop het binnenverblijf van de bevers. De pad eindigt iets verderop bij nog 3 nieuwe verblijven. Het muskusos-verblijf, dat bijna af is. Het heeft nog een beetje detail nodig. We draaien ons om, en we kunnen het Californische Zeeleeuwen verblijf zien. Ik probeerde het zo realistisch mogelijk te maken door middel van een groot rotseiland. Het laatste nieuwe verblijf, en ook de grootste. De bewoners hebben zich al gevestigd. In het verblijf bevind zich een koppeltje ijsberen. Hij staat op laag detail, dus de bomen die voor de zoomuur staan zijn niet te zien. We zijn de ijsberentunnel in gegaan, en we zien het onderwaterzicht. We zien de ijsbeer zwemmen! We komen de tunnel uit, en zien de andere kant van het ijsberen verblijf. We vervolgen het pad om bij een bekend stuk uit te komen. We komen uit bij het onderwaterzicht van de zeeleeuwen. Het onderwaterzicht. Bebost pad. We komen uit bij het laatste zicht op het zeeleeuwen verblijf. Een kijkje over de beboste paden. We zien ook de toren die nu eindelijk bruikbaar is. Overzicht 1. Overzicht 2. En de plattegrond! Hopelijk hebben jullie genoten, dit was mijn grootste update tot nu toe. Volgende keer zijn we waarschijnlijk klaar met Zuid-Amerika, Noord-Amerika en de Noordpool. Tot update 4! Pokemon White team!
Bericht veranderd door: Jeroen-krokofreak - Maandag, 20 Aug 2012, 17:27
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Oooooooooh wacht even, 3 update op 3 dagen? daar doe ik meer dan 3 maanden over! xD gewoon zot hoe snel jij bouwt Hn wat je in 3 dagen uit de grond stampt verbaasd me bij de 3e update nog steeds xD
Het enige dat ik een beetje minder vind is dat het pad soms heel stijl naar beneden gaat voor een onderwater zicht te krijgen. Verder SSUUPPEERR!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Ziet er zeer goed uit. Je weet van aanpakken en slaagt erin een realistisch uitziende zoo te creeëren. Een beetje minder realistisch lijkt mij de ijsschots in het ijsberenverblijf. Dit verblijf lijkt mij trouwens ook enorm vergeleken met de andere verblijven. Maar doe vooral zo verder, je bent goed bezig.