ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Update 1!!! Welkom bij update 1 van Allwetterzoo Neurenberg! We leiden je door het begin van het park rond, en het eerste verblijf! De ingang. Kassa's. Binnenkomst in de zoo. Klein pleintje, leid naar het eerste zicht op het eerste verblijf, en naar het grotere plein. Eerste verblijf in zicht. Wat zou er in zitten? Het grote plein. (Restaurant, WC, hoge toren en nog wat meer.) Via een paar ramen kun je nog een blik in het verblijf werpen. De berentunnel. Eerste blik in de tunnel. Brilberen! Overzicht van het eerste verblijf en een klein stukje nog in aanbouw. Plattegrond tot nu toe. Hopelijk hebben jullie genoten, ik heb flink mijn best gedaan na een jaar geen zt2 te hebben gespeeld. Tot de volgende update! Pokemon White team!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ziet er goed uit jeroen!! het is vooral leuk dat ik vroeger toen ik net lid was jou parken altijd bekeek maar nooit een reactie duurfde te geven xD. en nu kom je met een nieuwe park dat gewoon super is!
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Quote (Jeroen-krokofreak)
Hopelijk hebben jullie genoten, ik heb flink mijn best gedaan na een jaar geen zt2 te hebben gespeeld.
Het is er niet aan te zien dat je een jaar geen zt2 hebt gespeelt en ik geniet xD
Tof dat er steeds zo'n paar elementen terug komen doorheen de update, dan bedoel ik die hekken met dat koord en brick-building-set. Ik vind het knap hoe je gebruik maakt van de ramen in het brilberen verblijf. Je gebruikt eigenlijk hoge muren rondom het verblijf, maar dat vind juist mooi is hier!!
(PS: aangezien er binnenkort een fp komt van de brilberen, kan het zijn dat er enkele aanpassingen aan het verblijf moeten gebeuren om aan de eisen te voldoen.)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wow, heel erg mooi gemaakt! Ik vind het tof dat de bezoekers nadat ze de ingang zijn binnengegaan onmiddelijk zo'n mooi dier te zien krijgen en dan nog niet te spreken over het verblijf, met mooie heuveltjes, veel beplanting... De ingang is heel goed gemaakt. Verder ook leuk dat het torentje aanwezig is