ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Grand opening
Na het verkrijgen van een erfenis heb ik samen met mijn gezin besloten om te immigreren naar Australië. hier maakten we al snel kennis met een gezin die in bezit was van een enorm stuk grond. Na een tijd van vriendschap hebben we samen besloten om iets met dit stuk grond te doen. Aangezien in de omgeving waar wij zitten niet veel dierentuinen aanwezig zijn hebben we besloten om de erfenis te gebruiken om een dierentuin te beginnen. Wat in eerste instantie alleen leek op een droom die niet verwerkelijken was. Laat mij de realiteit nu iets anders zien, en is het ons gelukt om de vergunningen rond te krijgen. Ook hebben wij reeds struisvogels en kalkoenen in onze dierentuin ,het is de bedoeling om snel meer dieren te krijgen waardoor we een plaatje zijn in de deze omgeving.
hier volgen de eerste foto,s
De ingang van bovenaf Het plein achter de ingang aangezien het weer zo lekker warm is hier is het mogelijk om in onze vijvers warm water vissen te plaatsen het struisvogelverblijf
het kalkoenenverblijf
Hoop dat jullie hem mooi vinden en reactie zijn welkom
Ik vind je kassa's erg leuk gedaan. En de verblijven zien er ook zeker niet slecht uit. Wel wil ik als tip even zegge dat je wellicht iets meer heuvels en kuilen kunt gebruiken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Geweldige ingang en ook geweldige verblijven, mooi opgeleukt met die huizen!!! Mooi gedaan, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Deze soorten hebben reeds een mooie plekje in onze dierentuin gekregen.
Dit is het dasenverblijf van boven af.Zoals jullie kunnen zien hebben ze zowel een binnen als een buitenverblijf.De bezoekers kunnen via een uitzichtpost de dieren van boven af bezichtigen.
Dit is het damherten en reeën verblijf ook van boven af gezien.
Dit is dan het verblijf van de massaigiraffen de foto is gemaakt vanuit de lucht.
Als laatste presenteren wij u met trots het verblijf van de impala's
over het geheel gezien hebben wij met deze dieren een hele leuke collectie voor een beginnende dierentuin.
Hier nog een overzichtsfoto.
Opmerkingen en tips zijn altijd welkom.
In onze volgende update kunt u verwachten:
*het verblijf van de poolvossen *het verblijf van de capibarra's
En wij doen ons uiterste best om ringstaartmaki's en doodshoofdaapjes te kunnen plaatsen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hey firestar1,
ik vind het er weer mooi eruit zien . en wat betreft die 20 soorten heeft boeroel wel gelijk in maar ik snap best dat als je net begint en het gewoon niet zo makkelijk is om aan dieren te komen dat je de verblijven wat groter maakt. en bij deze schenk ik jou een paartje emoes zet ze maar in je dierentuin als je dat wilt heb vandaag weer wat jongen erbij gekregen. ben benieuwd naar je update.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
update 3
In deze update zien we de volgende dieren die een plekje hebben gekregen in onze dierentuin: *Wij hebben een koppel pauwoogzoetwaterroggen gekregen van zopala,deze vissen zijn nu te zien in onze dierentuin. *Papegaaiduikers *Emu's *Capibara's *Poolvossen *Blauwe pauwen
eerst gaan we op weg naar onze niew verblijf voor de pawoogzoetwaterrog
we zijn er
We gaan nog eens langs het verblijf van de damherten en nemen nog een kort kijkje
op weg naar het verblijf van de emu's komen wij nog langs het verblijf van de impala's,ze vinden het nu prettig in een verblijf samen te zijn
we lopen verder op weg naar de emu's
we gaan verder op weg naar de capibara's
even een kijkje nemen bij de papegaaiduikers
bij deze komen wij langs het verblijf van de poolvossen
op weg terug gaan wij naar het pauwverbijf helaas vond ik de vorige keer de update al lang daarvoor neem ik het pauwenverblijf bij deze update mee