ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er goed uit, leuke binnenverblijven maar ook ruime buitenverblijven!! Misschien voor de stokstaartjes ook een klein buitenverblijf maken, en de bezoekers stromen binnen!! Mooi gezicht. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
en daar ben ik weer met mijn volgende update xx in deze update laat ik jullie het volgende zien *buiten verblijven stokstaartjes en prairiehondjes *restaurant met eettafeltjes *2 eet tentjes met eettaffeltjes en kinder toestellen *capibara verblijf *quarantine waar de zebra's en damherten in zitten
allereerst de buiten verblijven de linker is van de stokstaartjes en de rechter van de prairiehondjes en dan nu het restaurant met de eettaffeltjes om het restaurant is het verblijf van de capibara's links en recht van het restaurant zijn de 2 eet tentjes met tafeltjes waar o.a de kinder toestellen bij zijn en dan nu het quarantine gebouw waar de zebra's en de damherten in zitten de damherten de zebra's en als allerlaatste een overzichts foto
ik hoop dat jullie er erg van genoten hebben en zoals altijd hopen op veel reactie haha xx angeltjee
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ziet er wer heel fleurig uit,het quarantine gebouw is heel mooi geworden en je hebt ook mooie verblijven mis alleen een beetje beplanting in het dierenpark ga zo door verheug me al op je volgende update
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
en daar zijn we weer met de volgende update in deze update geef ik jullie een rondleiding in de tropen xx allereerst de overzicht foto en nu zonder het dak x nu gaan we naar binnen en dan hebben we aan de rechter kant het verblijf van de nijl krokodillen en nu de waterval van de nijl krokodillen dan hebben we aan de linker kant de flamigo's dan gaan we naar boven dan hebben we daar aan de rechter kant ringstaartmaki''s en aan de linker kant de kleine panda's en nu de laatste foto van het bloemen perkje beneden xx
ik hoop dat jullie weer hebben genoten xx en natuurlijk weer hopen op veel reactie's xx angeltjee
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ angeltjee,
sow dat heb je mooi gemaakt met die koepel en die verhoging echt mooi. nog wel twee tips die ik je mee wil geven is misschien wel leuk om wat verlichting te plaatsen. en de gezichtjes uitzetten maar verder supper mooi
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
@ angeltjee,
Wow Stokstaartje 700 is volwassen geworden en Augustus jaar 6 WOW. Verder ziet het er goed uit alleen lijkt het mij een beetje gevaarlijk hek bij de krokodillen ze kunnen zo ontsnappen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ angeltjee,
de tropen zien er schitterend uit de berg naar boven ziet er ook bijzonder uit en een mooie waterval alleen de gezichtjes uitzetten verder is het super mooi
@ angeltjee, Ik vind dit een hele verbetering ten opzichte van de vorige updates. Je verblijven zijn namelijk best wel hoekig, maar hier heb ik daar weinig last van! Misschien is het wel leuk om er op te letten dat de bezoekers wel veilig kunnen lopen Ach je dieren hebben het naar hun zin (:
Nu ik zo jouw zoo zie, denk ik dat je een grote vooruitgang hebt gemaakt, en dat je waarschijnlijk in de toekomst nog mooiere zoo's kan maken.