ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
welkom in dierentuin wildpark, ik heb alvast een voor proefje van de ingang in de ingang heb ik 2 verblijven... waar nog dieren in moeten komen x ik begin met de ingang van boven af nu hoe de mensen het zien. en nu hoe de linker verblijf uitziet en hoe de rechter verblijf uitziet bedankt voor het kijken en ik hoop veel reacties xx angeltjee
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hey angeltjee,
leuk gedaan hoor weer mooi veel planten op het dak weer heel creatief. en omdat we je hebben overgehaald om mee tedoen mag je als je wilt van mij een koppel capibaras en zoals je wilde een koppel prairihondjes hebben.
0
Parkeerhulp
daar ben ik weer met mijn volgende update xx in deze update heb ik de volgende dingen gebouwd *stokstaartjes verblijf *prairie hondjes verblijf *struisvogel verblijven binnen en buiten *emoe verblijven binnen en buiten *en restaurant we beginnen met uitzichts foto en we gaan verder met het stokstaartjes verblijf en nu prairie hondjes en nu de struisvogels van binnen en nu van buiten en nu de emoes van binnen en nu van buiten en nu het restaurant ik hoop dat jullie het mooi vinden en zoals altijd hopen op veel reacties xx angeltjeee
@ angeltjee, ziet er goed uit ik vind het langs het pad nogal kaal dus mischien kun je daar nog aan werken ook vind ik het net als de planten tip het realistischer als je in je buiten verblijven maar een biome hebt het realistische biome is grasland
0
Parkeerhulp
@ boerroel545,
over het biome ik pak altijd wat er aangegeven word en als je het dan met grasland gaat mengen weet ik niet of dat goed is want in dierentuinen is dat ook vaak niet zo maar goed ieder zijn eigen smaak bedankt voor je reactie