ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Welkom,
Alexia Germany is een dierenpark in het Zwarte Woud. Het park zal de voorganger, Alexia Natura, in alle wegen overtreffen! We hopen dat jullie zullen genieten van ons!
Hier laten we jullie zien wat er in de ZOO gebeurt! We hopen op leuke reacties en zullen binnenkort al wat dingen laten zien!
Hopelijk tot ziens! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
0
Kassa Medewerker
@ Kit_Fisto, @ boerroel545, Ik ga straks bedenken wat ik ga laten zien...
Maar het park is nog niet officieel... Ik ben nog niet ge-reset... Dus ik kan nog niet veel showen!
Added (22 Feb 2013, 17:28) --------------------------------------------- Hiep hiep, HOERA. De 1e dieren zijn aangekomen! het zijn 2 massaigiraffes, van orcafreak. Hier is het begin van het hok!
Graag jullie mening... ( alles is een beetje basis omdat ik het opnieuw heb moeten instaleren...)
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Stagiaire
woow dat ziet er al heel mooi uit hoor. alleen kunnen ze om hun binnen verblijf heen lopen? als dat zo is zou ik als ik jou was veranderen zodat ze niet achter het binnen hok kunnen komen.
Ik kan of de bb-codes aanzetten, dan moet ik het volgende invoeren: [img]http://www5.picturepush.com/photo/a/12373853/800/AG/pic0.jpg[ / img]
OF ik doe het via en dan krijg ik het volgende venster: En dan natuurlijk op SAVE klikken.
Misschien moet je het nu weer zelf proberen. Mocht het niet lukken, kan je dan een printscreen maken waar het mis gaat en dan een link van het plaatje plaatsen?
Datum: Woensdag, 13 Maa 2013, 20:04 | Bericht # 10
0
Kassa Medewerker
@ krieke668, bedankt voor reactie! @ renoe, goed idee @ Jeweetwelwie, hoe maak ik een printscreen? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Bericht veranderd door: rymafra - Woensdag, 13 Maa 2013, 20:05