ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Nieuwsflits
In het park zijn sinds kort ook Pauwoog Zoetwaterroggen te zien. Deze dieren zijn een deel van de grote populatie in Fauna Wonders
Deze dieren hebben een leuke vijver gekregen met een ‘subtiel’ tropisch tintje. We hopen dat ze zich daar snel thuis zullen voelen en zich snel zullen voortplanten.
Over deze vijver is een loopbrug aangelegd, waarop je rustig kan zitten als je de roggen even zat bent, of nog beter kan kijken naar deze prachtige dieren. Kijk wel uit voor die reling, die is niet oneindig. We hebben tot nu toe al twee kinderen uit het water mogen vissen.
Dit bankje ziet er wel heel aanlokkelijk uit opeens… Ik denk dat dit een goed moment is om de rondleiding te stoppen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Ziet er leuk uit. Goed dat je ook naar de kritiek van bezoekers luistert en iets aan hun klachten doet. Over je flamingoverblijf kan ik helaas niet veel vertellen, aangezien er op de foto niet zo heel veel te zien is. De vijver op het pleintje ziet er goed uit en geeft ook een ruime, open indruk naar de bezoekers toe.
Wat betreft je zoektocht naar vissen: Fauna Wonders heeft heel wat vissen in zijn collectie. Het zijn echter voornamelijk zoutwatervissen of grote zoetwatervissen, maar misschien zit er toch iets bij dat je interesseert. Je hoeft het maar te laten weten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er leuk uit en leuk idee met die loopbrug!! Helaas heb ik geen vissen in de aanbieding, wel blauwe pauwen!! Misschien een leuke aanvulling op de flamingo;s!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ catfreako, goede update en goed dat je naar alle tips luister het maakt de zoo al veel beter. en zoo esch heeft een aantal vissoorten dus als je er iets leuks tussen ziet laat het me maar weten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Mini-update
In het park zijn sinds kort ook Pauwoog Zoetwaterroggen te zien. Deze dieren zijn een deel van de grote populatie in Fauna Wonders.
Deze dieren hebben een leuke vijver gekregen met een ‘subtiel’ tropisch tintje. We hopen dat ze zich daar snel thuis zullen voelen en zich snel zullen voortplanten.
Over deze vijver is een loopbrug aangelegd, waarop je rustig kan zitten als je de roggen even zat bent, of nog beter kan kijken naar deze prachtige dieren. Kijk wel uit voor die reling, die is niet oneindig. We hebben tot nu toe al twee kinderen uit het water mogen vissen.
Dit bankje ziet er wel heel aanlokkelijk uit opeens… Ik denk dat dit een goed moment is om de rondleiding te stoppen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat is er dan. Weer een kind in het water gevallen. Misschien moet je een kleine stenen muurtje neerzetten. Ziet er trouwens wel romantisch uit!! Mooie dieren. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Het is mooi en geslaagd uit vind ik, de bankjes maken het af. De bomen passen bij het hek, maar niet echt bij de rest van de zoo vind ik, maar denk wel dat je idd niet echt veel keuze hebt als je zo'n dikke stam moeten hebben...
@ catfreako, ziet er weer goed uit ik zal wel zoals krieke668 zij zou ik andere bomen kiezen die passen bij de rest van de zoo voor de rest is het super