legoman12324, sorry, ik heb wel een foto van het Kerbertterras geplaatst maar door een foutje werd het de foto van de 'tuin' Nu moet-ie goed zijn. Als je het leuk vind, heb ik hier nog een foto van een leeuw op het terras. (deze lagen overigens niet op hun luie gat!)
En de laatste jaguar is aan nierfalen overleden. De jaguar zat volgens mijn in de Roofdierengallerij of zo. Bij de pampa, waar tot voor kort manenwolven zaten, komt een nieuw jaguarverblijf. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, hahaha wat zijn we weer leuk nee maar wist wel dat de zwarte jaguar was overleden dat dat juist de laatste was dat dan weer niet maar wist je dat het kerbertterras eigenlijk gebouwd is voor de bewoners van de roofdierengallerij
en over de leeuwen in algemeen in dierenparken altijd als ik naar een dierenpark ga met leeuwen Dierenpark Emmen en Dierenrijk zijn ze lui en liggen alleen maar op hun gat (alleen de leeuwen in ouwehands dierenpark waren toen ik er was actief) een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Artis is echt een van mijn favoriete tuinen momenteel! Ga je het apen- en reptielenhuis ook nog laten zien? Dat is namelijk mijn favoriete stukje van het park. Maar ik hou echt van al die monumentale gebouwen enzo. ^^ Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Olaf2000, als je goed kijkt zie je dat die ook beschreven zijn. Ik weet niet wanneer jij er de laatste keer was, maar die huizen zijn vernieuwt, de dieren lopen/vliegen/kruipen/klimmen nu los. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zaterdag, 24 Mei 2014, 14:57 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 154 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Verzorger
@ carnotaurus, Leuk dat je over Artis een verslag hebt gemaakt. Ik ben er nog nooit geweest dus het is handig om er wat info over te krijgen. Artis doet me eigenlijk een beetje denken aan de Antwerpse Zoo, daar was het leeuwenverblijf vroeger ook zo en de brilberen zitten daar samen met neusberen. Die aquariumhal is ook ongeveer hetzelfde als die van Antwerpen. Alleszins, nu ik je verslag heb gelezen zou ik wel eens naar Artis willen gaan.
JowJonas, Ik denk dat je beter een nieuw topic aan kan maken. Dan houden we één verslag (soms wel meerdere onderdelen) per topic. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!